SampiDampi Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Hei Før alle begynner med at jeg har postet på feil plass, så er jeg ny og fant ikke noen annen plass. Så over til saken... Når jeg skal slå på min PS3 så er knappen grønn i 5sek så høres det 3 pip så slåes den av. Det pleier og hjelpe og ha den uten størm i noen timer, men det er veldig veldig irriterende! Er det fordi man slår av maskinen på feil måte? Og hvordan skal man fikse det? Takker på forhånd for svar! Mvh SampiDampi PS! Nå vil den ikke på fordet om vu har hatt den uten strøm i timer... Endret 2. august 2010 av Hårek Feilpostet Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hvordan pleier du å slå den av? Bruker du knappen bak? Lenke til kommentar
SampiDampi Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Nei, på den forran, men noen ganger bruker lillesøstra den og hun tror jegbruker kanppen bak... Men hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Du skal slå den på ved hjelp av PS knappen på kontrolleren. De 3 pipene som kommer før den slår seg av er som regel når du holder av/på knappen på maskina inne i noen sekunder. Knappen bakpå kan du bare holde deg unna. 1 Lenke til kommentar
SampiDampi Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Det erke poenge! Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Rolig nå, og vær takknemlig for de som prøver å hjelpe deg med svar. Men om den ikke slår seg på lengre, så har du ett stk ødelagt PS3, levèr den inn der du kjøpte den og de sender den til rep. Og du blir PS3 løs i 5-6-7 uker. 1 Lenke til kommentar
Michael3 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Hei... Jeg har nesten samme problemet.. Det er bare at når jeg slår på min er den helt grei.. bare at menuen og sånt vil ikke vises jeg ser bare ps3 bakgrunnen.. så hvis dere veit hvordan jeg får fiksa dette er dere greie Pls svar.. -Michael Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Siden ingen vill poste dette men prøv å resette ps3n din. Noen vill sikkert forklare hvordan men tror det var å holde nede power knappen noen sekunder men google det to be shure ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå