heidinsei Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Heisann, jeg er sikkert på helt feil plass på dette forumet nå, men da håper jeg noen vil flytte posten min til rett plass til slutt.. Men over til spørsmålet mitt. Jeg har nå prøvd kjempe lenge å finne en gratis spotify invite, men ingen virker. Så lurte på om det var noen her inne som vet en måte jeg kan få gratis spotify, eller eventuelt har en invite til over som jeg kunne fått. Hadde blitt kjempe takknemlig hvis det er noen som gidder å hjelpe!! :-) Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) det er allerede en post der de gir ut spotify invites ..vent litt så skal eg finne den https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1200659 der var den bare spørr om du kan får en der du Endret 2. august 2010 av canaye Lenke til kommentar
Doktor9 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Du trenger ikke invite, den er åpen for alle. Trykk her, og velg type "abonnement" Nytt fra idag(fikk nettopp mail fra Spotify) er Spotify open, der du nå får lytte 20 timer pr måned gratis, eller betal 49 pr måned for å bruke det ubegrenset. Alternativt 99 pr måned for premium, du slipper da reklameinnslag, samt at du kan bruke programmet på mobiltlf... Endret 2. august 2010 av Doktor9 Lenke til kommentar
Canaye Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 skaff invite istede da slipper du og ha 20 timer hver månte ... Lenke til kommentar
heidinsei Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 det er allerede en post der de gir ut spotify invites ..vent litt så skal eg finne den https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1200659 der var den bare spørr om du kan får en der du Tusentakk for raskt svar, har prøvd nå, så får jeg håpe noen har en invite ledig Tusentakk igjen Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Som canaye så fint påpeker finnes det allerede en stor tråd for Spotify-invitasjoner, og jeg ser du allerede har skrevet et nytt innlegg i den tråden. Derfor stenges denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg