airguard Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 hvis det er minne feil høres dette vanlighvis av asus report voicen under oppstart. kan det heller være et skjermkort problem siden skjermen er helt svart ? men uansett reset bisosen med og ta ut batteriet og bruke jumper resetting også for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Dokein Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Min feil. Snudde vifta, da virket alt perfekt. Kresen på ram er den ikke. Har to stk. TwinMos 512 og en Apacer 256 i maskinen. Funker perfekt. Her er det bare latter og glede.. :smile: Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 Har vært borte et par dager og har ikke fått svart mye her...men men: Min feil. Snudde vifta, da virket alt perfekt. Kabinettvifta? BTW: Den S-ATA kablen som følger med ASUS A7N8X deluxe/Gd, Er den lang nok til at den rekker fra HD-en og til HK-et i et Chieftech miditower? Lenke til kommentar
airguard Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 åssen får du svartskjerm ved og snu vifta feil ? cpu vifta da ? (merkelig det også for jeg har tunnel og suger vifta ut på mitt uten problemer) Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Har du/dere kommet fram til en konklusjon som løser problemet med hk't? Er det bare 4-usb porter på hk't? (Jeg må ha et kort som tar minst 5!) Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 24. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2003 Den ene hadde for dårlig ram.. Lenke til kommentar
Dokein Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Måtte bytte til en 2200+ cpu for å komme så langt som til biosen. Da så jeg at temp'en lå på 75 grader. Mulig ikke hele core'en var dekket av goopen. Snudde den med låsen opp mot strømforsyningen, og da falt temp,en til under 40 grader. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 "Godt" å høre at det bare var bruker-feil! Da bestiller jeg asus-kortet asap :-) Lenke til kommentar
ChryZKoiD Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Noen som har spurt om en av de mest basale tingene her ? ... Hadde ett lignende problem for en stund siden med en ny delepc, og samme symptomer. Har du sjekket at strømforsyningen at starter - dvs går viften rundt ? ... Den leverte strømforsyningen var defekt, men alt annet var i orden. ... Dersom du hører/ser viften på strømforsyningen er det mulig at kjernen på prosessoren kan ha blitt knust/skadet under montering og delvis/ikke fungerer. Dette kan også gi disse symptomene. Dersom det er en award bios skal du kunne høre en distinktiv lydsekvens i speakeren dersom ram er gåen. I slike tilfeller er som regel det første en bør gjøre er å ta hele greia fra hverandre og montere dem sammen på nytt og forsikre seg at alt er skikkelig på plass. Lenke til kommentar
krest Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 hei har samme prob. bare at når jeg restarter flere ganger kommer den til slutt. :x har 2x twinmos 3200 512m/winbond. asus a7n8x deluxe. amd xp 2800+ . asus gfti 4600. twinmos 2x3200 512mb . 80gb wd+ 120 gb max==200gb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå