Hansy Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Har en HTC HD2 med gratis 3g fra Telenor, og ønsker å koble telefonen til pcen min for å kunne la telefonen være et modem, og få gratis internett. Hva må gjøres? Hva må lastes ned? Og hvilke innstillinger må gjøres på pc og telefon? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Viss du kobbler Htc'en til pc'en med USB får du opp valg om forskjellige ting, blandt annet HTC USB MODEM Lenke til kommentar
2new Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hvorfor surre med kabler og sånn, når du kan bruke denne oppskriften fra HTC: http://www.htc.com/europe/howto.aspx?p_id=297&id=225 Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Benedick: Den løsningen funket ikke hos meg, så derfor jeg spurte her 2new: Hmm, driver å tester litt nå, på WIFI-ruter,skal den stå på "Telenor internett", "Telenor" eller "3g"? Edit: Får ingen nettverk opp på maskinene mine som tilsvarer det jeg satt opp på telefonen, hverken på stasjonær med W7, eller laptop med Vista. EDIT2: Etter litt prøving og feiling så er det oppe å går! Takk gutter Endret 2. august 2010 av Hansy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå