LittOmAlt Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Hei når jeg installerer adsl cd'n fra telenor sier maskinen at p.o.p.e.(?) ikke er et godkjent "produkt" av MS. Hva bør jeg gjøre? Noen av dere som har git f.. og installert og fått det til å virke likevel? Takker Lenke til kommentar
JSS Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Trodde ikke du trengte å installere programvaren på winXP, det er bare å skrive inn passord og brukernavn. Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Hei Bare å trykke fortsett det .. :smile: Men jeg vil heller anbefale at du bruker RASPPPoE. Den finner du her http://user.cs.tu-berlin.de/~normanb/ . Mvh Tom Erik Hattrem Lenke til kommentar
Bambo Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Ikke instaler telenor cd`n på win xp! Åpne explorer-(menylinje)-tools-Internett options.tenk og konfig :smile: Lenke til kommentar
ebe Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Som Bambo skal få deg til å tenke, er at Xp har egen oppkobling for "broadband". Du finner det sikkert under "Make new connection". Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 30. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2002 Jeg har tenkt og finner Bambos info som tilstrekkenlig.. men Tom^: kan du utdype hensikten med å bruke RASPPPoE? Lenke til kommentar
ebe Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 RASPPPoE driverne gir deg litt bedre hastighet. Pluss at enkelte kan ha problemer med å koble opp med Telenor's program eller XP's. XP-tilkoblinga funka hos meg første gang når jeg prøvde, men en gang jeg prøvde seinere funka det ikke. RASPPPoE driverne har allid fungert veldig bra, og kobler deg opp meget kjapt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå