Farnoy Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Kommer nå helt ann på hvilken sjanger du liker best. Innenfor Action/FPS er Halo klart best. Når det kommer til rollespill, har jeg godt sansen for Morrowind. Beste bilspill... vel, må innrømme at jeg ikke har så mye peiling der, men Rallisport Challenge er ganske rått. Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Her har du de beste spillene til xbox (de fleste har ikke kommet ut, men de kommer snart ) 1: Tom Clansy's Splinter Cell 2: Brute Force 3: Half-Life 2 4: Tony Hawk's Underground 5: True Crime: street's of L.A 6: Tom Clansy's RainbowSix: Raven Shield 7: Counter Strike X 8: Halo2 9: Doom3 10: Medal Of Honor: Rising Sun & Pacific Assault 11: Tony Hawk's Pro Skater 4 12: StarCraft: Ghost 13: Amped 2 14: Fable 15: Lord Of The Rings: Return of The King 16: Lord Of The Rings: Treson of Isengard 17: SplinterCell: Pandora Tomorrow 18: The Sims2 (ser faktisk litt bra ut) Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 1. Splinter Cell2. Return To Castle Wolfenstein. 3. James Bond Nightfire. 4. The thing (pga åpningscenen) 5. Petit Copter :o Uff, uff... Dropp nummer 4 da! Ellers er listen ok. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Uten -Halo: Combat Evolved -Dead or Alive 3 (DOA 3) -Colin Mcrae Rally 3 så er X-Box ingenting :woot det er i alle fall min mening Splinter Cell? RalliSport Challenge? Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 ja Rocky er ganske morro og kung fu chaos er små morro. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 ja Rocky er ganske morro og kung fu chaos er små morro. Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Ingen som nevner Transworld Snowboarding??? jaja, får nevne det jeg da: Transworld Snowboarding Har spillt det ganske mye siden jeg fikk xbox! Lenke til kommentar
Diffidentia Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Morrowind! alle som klager over at boxen ikke har noen bra/ordentlige rpg-spill bør ta finger ut av 'the hole' og se grundig etter. Boxen er den eneste konsollen som har et skikkelig/ordentlig/bra rpg-spill. FF er lightweight og ALT for linært, og gir ikke (meg ihvertfall) følelsen av å spille en rolle... Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 denne tråden konfirmerer bare det alle her inne ikke tørr og si. X-Box har et ufattlig dårlig utvalg av gode spill. Jeg eiger selv en X-box og en PS2. X-box mangler de store "exlusive x-box" spillene. dem har Halo, men det kommer jo til PC nå. Og personlig må jeg si at Halo aint all that. Men det er bare min mening. dem får jo HL2 og Doom3 og, men hallo? spiller heller dem på pcèn. x-box trenger eit GTA eller eit Zelda. Litt synd idag att nesten alle spillene kommer ut på samme konsollene, nesten ikke vits og eige to konsoller. Chip x-boxèn din, for 90% av spillene er ikke verdt en krone. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 bekrefter, ikke konfirmerer (det gjør du når du er fjorten og ikke har mot nok til å se forbi bordet som bugner med gaver). men ellers er jeg ganske enig.. har ca. 30 spill på xbox'en, og de eneste jeg vil påstå er bra, er Halo, Tony Hawk pro skater 4, The thing og Mortal Kombat: DA. i tillegg er det jo xbox media player og et vell med emulatorer ute og går, så de 1500,- man bruker på en xbox, er ikke akkurat bortkastet. Lenke til kommentar
Dirhael Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 denne tråden konfirmerer bare det alle her inne ikke tørr og si. X-Box har et ufattlig dårlig utvalg av gode spill. Jeg eiger selv en X-box og en PS2. X-box mangler de store "exlusive x-box" spillene. dem har Halo, men det kommer jo til PC nå. Og personlig må jeg si at Halo aint all that. Men det er bare min mening. dem får jo HL2 og Doom3 og, men hallo? spiller heller dem på pcèn. x-box trenger eit GTA eller eit Zelda. Litt synd idag att nesten alle spillene kommer ut på samme konsollene, nesten ikke vits og eige to konsoller. Chip x-boxèn din, for 90% av spillene er ikke verdt en krone. Jeg har kjøpt 22 spill så langt til Xbox og alle var verdt penga. du sier at Xbox trenger ett GTA, men i samme post sier du att siden flere av spillene på Xbox kommer ut på PC er det ingen vits å kjøpe Xbox...vel...GTA og GTA: Vice City er da oxo ute på PC Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Uten -Halo: Combat Evolved -Dead or Alive 3 (DOA 3) -Colin Mcrae Rally 3 så er X-Box ingenting :woot det er i alle fall min mening Splinter Cell? RalliSport Challenge? RalliSport Challenge?? Han har jo skrevet opp Colin Mc Rae Rally 3, det er overlegent RalliSport Challenge!! Lenke til kommentar
zaico Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 ingen som har nevnt nba street basket 2? kongespill! selv om du ikke er basket interesert... Bestilte det selv fra dvdstrax, der koster alle xbox spill 400 kroner inkludert alt.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 må bare legge til Brute Force og Mace Griffin: Bounty Hunter til listen over gode spill til x-box. meget underholdende, begge to, og så så definitivt ingenting å klage over på grafikk/lyd. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Return to castle wolfenstein, halo, rocky, dead or alive 3, mortal kombat, fifa 2k3, mot gp2, midnight club 2, knights of the old republic ( ) , baldur's gate, time splitters 2, mech assault+ er de beste spillene jeg har til xbox liker egentlig alle jeg har kjøpt, siden jeg vet hvilke spill jeg vil ha, men nå nevnte jeg bare de som har gitt flest timer med god morro. Alle er av høy klasse utenatt Fifa, pga alle feilene, men nu og da glimter det til med litt genialitet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå