Golwin Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Hvilke spill er det verdt å skaffe seg til x-box? Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Buffy og Splinter Cell Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Finnes det spill på Xbox? Nei da.. skaff deg Halo og Shenmue 2, du burde også vurdere Panzer Dragoon Orta. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 i og med at halo og doa3 følger med boxen, er det vel ganske unødvendig å nevne dem (med mindre man kjøper andre steder enn elkjøp, da..). mortal kombat : deadly alliance og tony hawk 4 er de to mest spilte xbox-spillene mine, iallefall. mk:da er faktisk et av de mest gjennomførte spillene jeg har spilt på noen konsoll.. fet grafikk, to unike "slåss-stiler" (karate og judo, f.eks.) samt et unikt våpen PER character, masse ekstramateriell, etc.. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 1. Splinter Cell 2. Return To Castle Wolfenstein. 3. James Bond Nightfire. 4. The thing (pga åpningscenen) 5. Petit Copter Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 i og med at halo og doa3 følger med boxen, er det vel ganske unødvendig å nevne dem (med mindre man kjøper andre steder enn elkjøp, da..). Jeg sikla etter denne x boxen, men så hadde de den ikke inne noe sted i Østfold. Kjøpte meg heller X-Box Limited Edition på Spaceworld. Det var et ganske bra kjøp, pen farge på boxen, controllene er digge(jeg likte ikke de store) + Halo som kostet 300,- :wink: Men tilbake til emnet. Spill som jeg mener er best må være: Halo Brute Force (virker ganske bra) Colin Mc Rae Rally 2003 Splinter Cell Og spesiellt til Doom III kommer ! Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 brute force, halo, mortal kombat deadly alliance, thps4 er iaff det jeg spiller mest Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 4. The thing (pga åpningscenen) Huh, ka e så spesielt med den da? Ein tulling som går rundt å rope på larsen Anyways, bra spill og bra film Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 4. The thing (pga åpningscenen) Huh, ka e så spesielt med den da? Ein tulling som går rundt å rope på larsen Anyways, bra spill og bra film Jepp, ikke glem "å herregud, å herregud". Lenke til kommentar
Farnoy Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Lurer på hvor de fant den fyren som gjorde stemmen hans. Verre skuespill/innlevelse skal du lete lenger etter. Lenke til kommentar
Saruronny Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Timesplitters 2 Metal Gear Solid 2: Substance Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 [*]Timesplitters 2 [*]Halo [*]Fuzion Frenzy [*]Dead or Alive 3 [*]+ mange fler Ta en titt på reviews rundt omkring.. finner du noe du liker, kan du vel undersøke det litt nærmere. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Halo, Morrowind og Rallisport Challenge Lenke til kommentar
soveplast Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Brute Force Halo Tony Hawk's Pro Skater 4 (ikke bare x-box, men der også) Kung-Fu Chaos (greit som underholdning ved sosiale sammenkomster) Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Uten -Halo: Combat Evolved -Dead or Alive 3 (DOA 3) -Colin Mcrae Rally 3 så er X-Box ingenting :woot det er i alle fall min mening Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 husk mortal kombat, det er konge rått! Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 1.Sega super soccer 2.Rocky 3.Tony Hawk 4 Lenke til kommentar
nord Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 4. The thing (pga åpningscenen) Huh, ka e så spesielt med den da? Ein tulling som går rundt å rope på larsen Anyways, bra spill og bra film Jepp, ikke glem "å herregud, å herregud". snakker de norsk i The Thing?? i introen altså Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 definitivt burnout2: point of impact ellers anbefales thps4 og motogp (ikke testet 2'ern), nfshp2 og sist, men ikke minst; outlaw golf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå