Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama gjorde det slutt etter 1år 6mnd å sa... rett over til en annen


Gjest litt deprimert gutt

Anbefalte innlegg

Gjest litt deprimert gutt

Hei! Dama gjorde det slutt for noen dager siden. Jeg ble jo lei meg selvfølgelig, men prøvde å komme meg videre har tilogmed møtt hu noen ganger etter å snakka med hu. Men det som gjør meg litt deprimert er ikke akkurat at hu gjorde det slutt, men at en annen gutt overnatta samma kveld som hu gjorde det slutt, å det var en annen en en han hu sa hu skulle møte. Fant ut at hu hadde sugemerke på puppen, men tydeligvis skjedde det ikke noe. Men det jeg tenker på mest på at betydde jeg faktisk så lite for hu? At hu gjør det slutt på telefon å så sover med en annen gutt samma kveld. Å nå prøver hu og slanke seg å sminker seg mye mere! Å snakker med alle guttene som finnes! Å sier at de er kjekke og sikkert hadde vært gode i senga osv... Jeg reagerer på det, vet det er hennes liv nå men noe helt sykt hu er forrandra... Blir litt lei meg fordi jeg tror at hu ikke var noe glad i med nesten i de 2 siste månedene i forholdet. Å ikke bare la vær å snakka om det å gjøre det slutt rett før jeg skal jobbe 8timer... Å den dagen var lang når jeg nesten gråt noen ganger. Hva er det dere syntes? Jeg liker ikke den følelsen jeg har nå, føler meg så ensom uten hu. Men har ikke lyst å bli sammen med hu igjen, men er fortsatt glad i hu å liker lissom ikke helt at hu gjør det så fort, når vi har vært sammen så lenge. Det sårer meg:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er tøft å bli avvist av noen man er skikkelig glad i, til og med elsker. Tenk på at ALLE andre har følt det samme som deg - jeg har også grått og hatt det helt jævlig etter at dama har slått opp. Man føler seg ubrukelig og tråkket på. Sånn er det å være menneske, absolutt alle går igjennom det.

 

Så vokser du deg større og sterkere, og lærer å begrave følelsene dine dypt nede i et sort hull som ingen kvinne kan nå til. Da er du voksen. Gratu-faens-lerer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest litt deprimert gutt

Men hu sa at hu likte han til meg ihvertfall. Å kunne hende de ble sammen, men jeg får vell bare manne meg opp og komme meg videre. Å bare nyte singel livet som de sier:P Det er vell en eller annen der ute som passer meg. Men har lært at det ikke fungerer og være på leiting, de komme bare helt uforventa som hu...

Lenke til kommentar

Hei! Dama gjorde det slutt for noen dager siden. Jeg ble jo lei meg selvfølgelig, men prøvde å komme meg videre har tilogmed møtt hu noen ganger etter å snakka med hu. Men det som gjør meg litt deprimert er ikke akkurat at hu gjorde det slutt, men at en annen gutt overnatta samma kveld som hu gjorde det slutt, å det var en annen en en han hu sa hu skulle møte. Fant ut at hu hadde sugemerke på puppen, men tydeligvis skjedde det ikke noe. Men det jeg tenker på mest på at betydde jeg faktisk så lite for hu? At hu gjør det slutt på telefon å så sover med en annen gutt samma kveld. Å nå prøver hu og slanke seg å sminker seg mye mere! Å snakker med alle guttene som finnes! Å sier at de er kjekke og sikkert hadde vært gode i senga osv... Jeg reagerer på det, vet det er hennes liv nå men noe helt sykt hu er forrandra... Blir litt lei meg fordi jeg tror at hu ikke var noe glad i med nesten i de 2 siste månedene i forholdet. Å ikke bare la vær å snakka om det å gjøre det slutt rett før jeg skal jobbe 8timer... Å den dagen var lang når jeg nesten gråt noen ganger. Hva er det dere syntes? Jeg liker ikke den følelsen jeg har nå, føler meg så ensom uten hu. Men har ikke lyst å bli sammen med hu igjen, men er fortsatt glad i hu å liker lissom ikke helt at hu gjør det så fort, når vi har vært sammen så lenge. Det sårer meg:(

 

1: Konfronter eksen din og fortell henne sannheten. Det er ingen skam å være glad i noen.

2: Fortell det til din bestevenn / mamma / pappa eller hvem som helst du er glad i -- og få trøst.

 

Internettforum er sjeldent gode til å få ut følelser på.

Lenke til kommentar
Gjest litt deprimert gutt

Jepp, bare å komme seg videre. Du plukker opp en dame med en liten tur på byen, ingen problem. Kan jeg spørre hvor gammel du er?

17år, men vis jeg konfronterer hu som red frostraven sa er at da kan det hende hu ikke vil se på meg som en venn lengre. Har ikke lyst å misste hu sånn lissom.

Lenke til kommentar

Dama mi slo opp på telefon etter vi hadde vært sammen i 3 år.

Mens jeg var på jobb.

Så dro hun på fest til en annen fyr dagen etter.

2 uker senere var de sammen.

Og jeg... Kunne ikke brydd meg mindre!

 

Kom deg videre. Du gjør det en dag uansett, så hvorfor ikke bare knipse og kom deg over henne akkurat NÅ? Det er fullt mulig.

Det tok meg 3 dager med riktig tenkning å komme over dama.

Og etter det har jeg aldri vært så lykkelig.

 

Etter forklaringen din synes jeg ikke hun dama fortjener tårer.

Men ikke bli bitter heller.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...