bizarro_per Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hei. Har vært i kontakt med Lefdal kundeservice og er ikke fornøyd pr nu. Noen som vet en e-post adresse til noen over dem? (en eller annen form for ledende stilling) Gjelder pc-kjøp på nett som de ikke ordner opp i. Tar resten av historien når jeg har fått svar fra dem (noe jeg ikke har fått for mye av enda). Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hei. Har vært i kontakt med Lefdal kundeservice og er ikke fornøyd pr nu. Noen som vet en e-post adresse til noen over dem? (en eller annen form for ledende stilling) Gjelder pc-kjøp på nett som de ikke ordner opp i. Tar resten av historien når jeg har fått svar fra dem (noe jeg ikke har fått for mye av enda). fant bare tlf nr til adm. direktør på hjem siden deres. og hvis ikke han ordner opp /kan ordne opp, så er det vel noe alvorlig galt finner det under om Lefdal / Presse Lenke til kommentar
coban Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Hei. Har vært i kontakt med Lefdal kundeservice og er ikke fornøyd pr nu. Noen som vet en e-post adresse til noen over dem? (en eller annen form for ledende stilling) Gjelder pc-kjøp på nett som de ikke ordner opp i. Tar resten av historien når jeg har fått svar fra dem (noe jeg ikke har fått for mye av enda). [email protected] Jeg kan ikke love at saken blir løst, men jeg skal se på saken din og gi den en vurdring i samråd med den butikken som er involvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå