Christian86 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg fikk lyst å utvide litt kunnskapen i Photoshop, men siden jeg hater å drasse med meg bøker, så likte jeg tanken på online training, siden jeg har bærbar med mobilt bredbånd, så passer det meg fint med lange reiseruter. De som jeg har funnet er: Kelby Training Total Training Lynda.com Alle har tydeligvis fornuftig prising, og samtlige får jevnt over gode kritikker på nettet. Kelby utmerker seg kanskje best for min del ved at de har veldig fokus på photoshop, samt lys og fotografering. Lynda har noe, mens Total Training fremstod som noe overfladisk/tynt på CS5. Noen som har ideer? Lenke til kommentar
# offline Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Er det behandling av portretter etc.? Sjekk ut http://www.masteringretouching.com/ 1800kr. er litt drøyt. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Tja - tenkte noe mer helhet, siden jeg også tar en del natur, dyr osv. Samtidig så bruker jeg/vil lære andre programmer fra Adobe etter hvert. Men det var et godt tips - selv om prisen er høy, så får håpe Eplefe gjør sin jobb riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå