Osecia Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Noen som har noen forslag til gode musikkskriveprogrammer? Eneste erfaringen jeg har er Sibelius, som jeg synes fungerte veldig bra. Endret 2. august 2010 av Makhshava Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 No skal eg vere litt forsiktig med å kome med anbefalingar, då eg aldri har skrive noko som helst av musikk, men eg kan nemne eitt program: LilyPond. Eg kjenner til LilyPond fordi det kan integrerast med LaTeX, som eg bruker sjølv. Her er ein som er godt nøgd med LP: http://thinkmoult.com/2009/08/29/sibelius-finale-cakewalk-real-men-use-lilypond/ Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Da skal jeg prøve det ut. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Nah ... Nå har jeg testet det litt, men jeg tror jeg skal finne et annet program. LilyPond er et tekstbasert, ikke grafisk, program. Jeg synes programmet bør være grafisk, da det gjør det lettere å foreta endringer osv. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Kvar sin smak antar eg. Om du ikkje får nokon andre spesifikke tips, kan du kanskje sjå litt på dei alternativa som er lista opp på Wikipedia. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Noen grunn til at du ikke velger Sibelius? Pris antar jeg. Her fant jeg en liste over notasjons-programmer som er rangert etter forskjellige egenskaper. Kanskje du finer gratisversjoner av disse? Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Flott liste! Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå