Grumpyferal Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hei Eg fikk hjem litt utstyr til min Desire bestilt fra Ebay.no Desire accessory kjøpte eg egentlig for å få bilholderen og beskyttelsene til Mobilen. Disse passer veldig bra. Men eg lurer på om eg bør/kan bruke resten av utstyre? Bil Laderen er meget simpel, står ikke HTC eller noen andre merker på den. Står litt Specification på den. Input: DC 12V/24V Type: LCH-9 Output: 5.7v/800mA Made In China og CE merka. På Batteriet Står det "replacement for google nexus one" har forstått det så at denne og Desire er samme telefonen? 3.7VDC 1400mAh Rechargeable Lithium-ion Battery. CE Merka. På den eksterne batteri laderen står det "Universal Battery Charger with USB output" Input: AC 100-240V~50/60Hz 0.15A Output: DC 4.2V~350mA~+_50mA USB 5.2Vd.c. 800mA CE Merka. Framme står det "For Google Nexus one N1" Støpselet til laderen er ikke av norsk stander, men her skal eg nok fikse til noe. Eneste Infoen eg fant om Min Htc Desire er: Battery type: Rechargeable Lithium-ion battery Capacity: 1400 mAh Utstyre kommer fra Hong Kong, noen som har erfaring med dette eller har god peiling på mobiler og strøm? Har litt dårlig erfaring med å "bare prøve" ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå