Shuggis Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hei jeg har en Asus c90, Inter® Core2 cpu 6600 @ 2,40GHz ,Minne 2047 MB, Skjermkort : Nvidia GeForce 8600M G. Jeg prøvde å spille Crysis, og der er det en funskjon som heter , Optimal system settings, og da scanneer spillet dataen, og setter grafikken deretter. Det som skjer da, er at han setter alt på HIGH, men når jeg skal prøve å spille å lagger det og det hender at spillet lukker seg, og det kommer opp en melding : Crysis har sluttet å virke. Og spill som GTA 4, fungerer en liten stund på nesten full grafikk, men så begynner det å hakke noe voldsomt. Og det er samme hakkinga på lav grafikk. Jeg har prøvd å oppdatere til nyeste skjermkortdriver. Setter so pris på all hjelp Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Nå har jeg aldri spilt Crysis, men såvidt jeg har lest i tester skal det være et sinssykt krevende spill. At din bærbare klarer å drive det med alle settings på high/max tviler jeg sterkt på! Lenke til kommentar
bror_vik Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 jeg spiller det på min stasjonære og det kan hakke litt vis je spiller på full grafikk Processor: Intel® Core2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs), ~2.4GHz Memory: 4326MB RAM Video Card: NVIDIA GeForce 9600 GS Selv med dette så hakker det litt Det er utrolig bra spill, men som sagt det krever mye av maskina di Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå