Gå til innhold

The Poo Season 2 : Chapter 4

Anbefalte innlegg

Da er chapter 4 her! Det ville vært flott med kommentarer! Selvom folk kanskje ikke henger med på den sammenhengende historien..

Jeg bruker ufattelig mye arbeid med hver episode, spesielt denne, så all slags feedback er svært godt tatt imot. Både positivt og negativt..

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hadde vært veldig deilig med noen form for tilbakemelding.. Nå har jeg ikke fått noen tilbakemelding på de 4 siste episodene jeg har laget, allikevel har jeg bare fortsatt da kun for min egen del..

Jeg merker nå at dette prosjektet mitt begynner og bli for tidkrevende og stort til at ingen responderer... det blir litt for patetisk av meg og bruke en halv sommerferie på 1 episode ingen ser eller kommenterer.

Jeg vet ikke grunnen til at folk ikke har kommentert en eneste episode denne sesongen, mulig jeg har gitt unntrykk for likegyldighet når det kommer til tilbakemeldinger.. Men det stemmer ikke :-)

Jeg skjønner at det kan være tidkrevende og se på alt The Poo for enkelte, men om noen faktisk gjør det betyr det mye for meg med litt feedback!

Eller om noen kan hjelpe meg og finne andre forum der denne typen tegnefilmserie passer bedre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...