Gå til innhold

PNG fil i Vegas 7.0

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som vet hvordan jeg kan redigere inn enn PNG fil i enn video (Vegas 7.0).

PNG betyr at bildet viser kun det som du har klippet ut i f.eks photoshop, men når jeg limmer inn PNG bildet inn i videoen kommer bare ett helt bilde fram, og så legger seg bakom klippet som er laget i track 1.

Noen som vet hvordan jeg kan gjøre dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PNG tyder ikkje automatisk at bakgrunnen ikkje vert med. Metoden vil vanlegvis vere noko slikt (orsak om noko av dette vert for banalt):

1. Fjern bakgrunnen frå biletet i PS/Gimp e.l, og pass på at den er transparent. At noko er transparent er vanlegvis vist ved at biletet er gråruta. Sjå t.d biletet under, til venstre er ein svart firkant på kvit bakgrunn, til høgre den same på transparent bakgrunn.
    post-21406-1280770208,991_thumb.png
  2. Lagre som PNG med alfakanal (alpha channel). Alfakanalen er det som lagrer informasjonen om kva som er transparent, utan den vil dei transparente områda verte lagra med ein farge, typisk kvit. Eg trur alfakanalen vert tatt med som standard om du bruker File --> Save as, men sjå om det er nokon val for det.
  3. Importer til Vegas, og dra til eit videospor som ligg over videoen. Tenk på videospora som ein stabel, som du ser ned på. Det som ligg øvst i stabelen vil dekke over det som ligg under.

Lenke til kommentar

Landkrabben, om du gjør som Torbjørn T. sier, skal det funke fint.

Jeg gjorde det samme selv for noen år siden, ved hjelp av Sony Vegas 7.0a og Adobe Photoshop CS3, om jeg ikke husker feil ;)

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...