kjeLL// Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 xt9 systemet til htc gjør -a om til æ,å, -o om til ø og -e om til æ. men noen av tinga den fåreslår er litt iriterende til den lærer seg de orda du bruker mest. hadde uansett vært ønsklig med egene fysiske taster. for det krever litt ekstra å skrive når 3 viktige vokaler mangler fra tastaturet. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Hmm. Det var dumt. Ingen perfekt telefon likevel då... SE x10 pro har vel faktisk fysiske tastar. EDIT: Kanskje eg berre skal bestille ein vanlig desire då. Den kostar jo berre 2500. Dei nye kjem vel fort på det doble? Endret 29. august 2010 av thamule Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 EDIT: Kanskje eg berre skal bestille ein vanlig desire då. Den kostar jo berre 2500. Dei nye kjem vel fort på det doble? HTC Desire til 2500 kr? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 lurt å kjøpe en ulåst en. de blir ofte oppdatert kjappere en låste telefoner. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Billigaste totalpris på Telenor sin nettbutikk er sånn ca 2504. Eg brukar uansett telenor, så då kostar ikkje telefonen meg noke meir enn det Har vanvitig treg internettlinje, så har ikkje anledning til å dobbeltsjekke. Men fint om noken andre kan. Men eg er rimelig sikker på at dette stemmer. Kva meiner du kjeLL ? Eg er lite inni dette med android og oppdateringar Blir eventuelt min første tlf med android os Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Vet jeg viser mye bilder nå, men nå har det som ser ut som offisielle bilder lekket.. tenkte kanskje dere ville se Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 sweet, dropper de sense? Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 sweet, dropper de sense? Bildet viser T-Mobile G2, laget av HTC. Hva som er av ikke-stock menyelementer i mobilen bestemmer T-mobile, men når telefonen kommer med HTC brand er det utvilsomt med Sense. Kan sammenlignes med Google Nexus One / HTC Desire. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Legger merke til at skjermen tiltes ute i hjemskjermen også.... Er det Sense som begrenser det på Desire? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Legger merke til at skjermen tiltes ute i hjemskjermen også.... Er det Sense som begrenser det på Desire? Ja, ved å bruke alternative "Launchers" (ADW.launcher, LauncherPro, Home++ etc) vil du kunne ha denne funksjonaliteten også på Desire... /Espen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Så denne mobilen som er avbildet har ikke original Sense? Ikke så originale versjoner av mobilen med andre ord... Endret 7. september 2010 av Jotun Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Les posten over din forrige post Lenke til kommentar
discostu Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Noen som har no formening om hvor mye dyrere denne blir enn vanlig desire? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Les posten over din forrige post Husket ikke den posten. Eg visste igrunn det svaret når eg spurte om begrensningen låg i Sense.... *sukk* Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Noe nytt om HD eller? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Noe nytt om HD eller? Ikke mye tydeligvis Vel, den blir ganske sikkert lansert den 15. så da får vi sjekket de offisielle specsene. Det jeg synes er litt snodig, er at tiden nærmest har stått stille det siste året, hvis vi sammenligner HD2 med Desire HD sine specs - og nå som 2-kjerne kommer, er det kanskje så man må vente litt til hehe Lenke til kommentar
Timster Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) HTC Desire HD er offisielt annonsert og som forventet skiller den seg fint lite ut fra EVO 4G. http://www.engadget.com/2010/09/15/htc-desire-hd-first-hands-on/ Jeg kan rett og slett i begripe at det skal ta månedsvis å dytte inn en GSM chip og gjøre noen små endringer fra EVO eller HD2. Klassisk HTC og favorisere det amerikanske markedet selv om det ikke engang er det største:( EDIT: Viser seg at Desire Z også er offisielt annonsert. KLiss lik som T-Mobile G2 men med sense. http://www.engadget.com/2010/09/15/htc-desire-z-hands-on/ Hvis den får en fornuftig pris blir det ny telefon på meg:D Endret 15. september 2010 av Timster Lenke til kommentar
discostu Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jævla spent på prisen på HD2. Hvis den ikke er veldig skremmende legger jeg inn en bestilling. Lenke til kommentar
oddi900 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Vil bare oppdatere folket om at leveringstid til butikker er 15.12.10 men de har skiftet dato mye på denne leveringen så vet ikke om de skifter igjen! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hvilken leveringstid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg