Jotun Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Edit: Dobbel. Endret 2. august 2010 av Jotun Lenke til kommentar
freerun Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Søker etter oppdateringen, men finner ingen oppdatering. Ser at jeg har 2.1 fra før av. Noen andre som har dette problemet, eller vet hva som kan løse det? 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Den kommer til helgen om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
freerun Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 står jo "skal ha blitt tilgjengelig i helgen" Lenke til kommentar
-ronin- Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 står jo "skal ha blitt tilgjengelig i helgen" Hmm. Merkelig. ...jeg har kjørt Android 2.2 (stock ROM som FOTA) på min Desire siden i går ettermiddag! B-) FroYo rocker hardt! Yihaa. :-P Lenke til kommentar
SolbergMobil Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Alle som har Desire har nå fått tilbud om å oppdatere til froyo. Trådløst! Lenke til kommentar
subsist Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Android 2.2 er tilgjengelig ja. Gå på innstillinger -> Om telefonen -> Oppdateringer av systemprogramvare -> Trykk på "Sjekk nå" Da burde du få mulighet til å laste ned Froyo. Anbefaler å være koblet til wifi og du må ha minst 25mb ledig på telefonen for at du skal få den innstalert. Lenke til kommentar
nostrum82 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Android 2.2 er tilgjengelig ja. Gå på innstillinger -> Om telefonen -> Oppdateringer av systemprogramvare -> Trykk på "Sjekk nå" Da burde du få mulighet til å laste ned Froyo. Anbefaler å være koblet til wifi og du må ha minst 25mb ledig på telefonen for at du skal få den innstalert. Jeg får ikke opp noe. Min Desire er ikke operatørlåst og kjøpt i Norge. Edit: Jeg har Modellnummer A8181 Endret 3. august 2010 av nostrum82 Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg har heller ikke tilgang på 2.2 (HTC Desire A8181) Man får vel bare smøre seg med tålmodighet Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Søker etter oppdateringen, men finner ingen oppdatering. Ser at jeg har 2.1 fra før av. Noen andre som har dette problemet, eller vet hva som kan løse det? om du har operatørlåst telefon vil oppdateringen komme senere. og dette er ikke uvanlig praksis. Lenke til kommentar
freerun Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Rart, kjøpte den på komplett uten noe som helst abonoment. Men kan da smøre meg med tolmodighet jeg også, kan umulig ha så mye å si på livskvaliteten. Lenke til kommentar
program Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Går og går! Det er noen som klarer uoffisielt å kjøre Android og Linux oppå Windows Mobile! Muligens vil vi se et fullverdig ROM en gang i fremtiden, men hvorfor ikke bare kjøpe en Desire HD da? Går aldeles strålende for meg. Det du sier er vel ikke riktig heller. Den starter WM for å boote opp Android, men den kjører ikke oppå. Kjører en egen Kernel. Versjonen med Sense var ikke kjemperask, versjonen uten Sense fungere helt uten problemer. Kanskje litt høyt batteriforbruk, men holder ikke så langt unna en dag med normal bruk. Kjører man litt spill og slik holder den ikke lenge. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 For å holde fresen litt oppe her http://www.engadget.com/2010/08/07/htc-desire-hd-spotted-in-the-wild-with-evo-like-form-factor-and/ Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Flott! Takk for info! Endret 8. august 2010 av TuRb0 Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Har så sykt lyst på denne telefonen. Har en x10, men begynner å bli rimelig lei av at Sony Ericsson ikke kan få ut fingern med oppdatering Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Her er noen nye bilder av det som foreløbig kalles HTC Vision, men som mest sannsynlig blir kalt HTC Desire Z og T-mobile G2 når den kommer ut Lekkert om den blir så tynn, full-qwerty til tross! .. vil ha! Lenke til kommentar
thamule Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Noken som har tankar om pris i Norge? Ein annan ting er jo om tastaturet vil ha æ, ø og å, eller om dette blir handtert på ein annan måte? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) bruker man kompakt qwerty er ikke æøå no problem. og ordboka er ganske fleksibel på desire. det som er plagsomt er at scandinavian keybord(app) ikke funker på desire 2.2 , jeg har ivertfall ikke hatt no lykke med det. savner keyinnputt systemet fra 5800 Endret 28. august 2010 av kjeLL// Lenke til kommentar
thamule Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 bruker man kompakt qwerty er ikke æøå no problem. og ordboka er ganske fleksibel på desire. det som er plagsomt er at scandinavian keybord(app) ikke funker på desire 2.2 , jeg har ivertfall ikke hatt no lykke med det. savner keyinnputt systemet fra 5800 Ja eg tenkte på Desire Z. OM den har fysiske æ-, ø- og å-tastar Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Det tviler eg veldig sterkt på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg