Gå til innhold

Nordlys over Sør-Norge, 3. og 4. august!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GJENNOMBRUDD!

 

"Klokken 23:29 har jeg observert det som kan minne om en svak grønnaktig dis. Se mot nord og så opp 80-90 grader. Jeg vil tro det kommer til å bli enda mer synlig, da sola fremdeles er for lys over horisonten. Spennende!

 

- Fredrik J.R. (19) fra Kristiansand" Kilde: VG

 

OMG! Skjer det virkelig noe? Og i Kristiansand også da.. rett ved meg! Som han sier: spennende!

Ser selv et grønt skjær bak noen skyer :hmm:

Nja, tror det er false alarm. Dette grønnskjæret er vel bare en tidligere lyseblå himmel som falner og skifter farge etterhvert som lyset forsvinner. Ville ikke blitt forbauset om jeg så det en kveld.

 

Too late.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Heldiggris. Utsikt nordover i suppose? Jeg tenkte at jeg kanskje skulle dra litt ned i veien her ved en liten innsjø med rimelig grei utsikt nordover. Er litt lys fra veien der, men det er nesten ikke til å unngå.

 

Heldiggris. Utsikt nordover i suppose? Jeg tenkte at jeg kanskje skulle dra litt ned i veien her ved en liten innsjø med rimelig grei utsikt nordover. Er litt lys fra veien der, men det er nesten ikke til å unngå.

Lenke til kommentar

Jeg har vært på en av de høyeste toppene i Moss og sitti der frem til 00:30 ca, da ga jeg faen. Hadde alt for lite klær på meg for slik aktivitet :) Dette grønne som folk skriver om er ikke nordlys, så på det jeg også.

 

Ellers teste igjen i morgen, mer klær og litt seinere oppe. Så ett stjerneskudd i alle fall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...