Haldes Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Hei! jeg får ikke noe bilde på min acer laptop (Acer Aspire 5613ZWLMi/Dual Core T2080 15,4"CB/2GB/160GB/Cam/Vista HP). Når jeg trykker på knappen som slår av skjermen når den legges sammen får jeg bilde på nederste del av skjermen i noen sekunder. Ellers kan jeg også skimte bildet om lysforholdet er gunstig. Laptoppen er litt under tre år gammel. Er dette muligens en garantisak? Har ikke mistet den i bakken e.l. Om det ikke er garanti, er det vits i å få den fikset (hvor dyrt?). Endret 2. august 2010 av Haldes Lenke til kommentar
Bjørnar (Rait) Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Hvis du bruker et lys og lyser på skjermen, kan du se et bilde da? Da kan det da være bakrundsbelysningen som ikke fungerer lenger. -- Bjørnar Rait.no Endret 3. august 2010 av Bjørnar (Rait) Lenke til kommentar
Haldes Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Ja. Jeg ser bilde om jeg lyser på skjermen. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Jeg hadde det samme problemet på min Acer 6930. Er nok LED lampen din som er ødelagt, ta en telefon på acer, så får du registrert en reperasjon på dagen. Dette er en garanti sak! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå