Gå til innhold

HTC Desire problem: klokken i innboks

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har et lite problem med min HTC desire når det kommer til meldingsinnboksen.

Av en eller annen grunn så blir alle meldingene jeg mottar registrert en time tidligere enn de jeg sender, mens sendte meldinger får riktig tidsmerking. Dette fører til at alle meldingene jeg sender havner nederst og jeg må bla oppover i innboksen for å finne de nye meldingene jeg mottar.

Har prøvd å tukle litt med tidsinnstillingen på telefonen, men til ingen nytte.

Noen som har peiling på hva som kan være grunnen til dette ?

Setter stor pris på alle svar, og på forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Jeg har et lite problem med min HTC desire når det kommer til meldingsinnboksen.

Av en eller annen grunn så blir alle meldingene jeg mottar registrert en time tidligere enn de jeg sender, mens sendte meldinger får riktig tidsmerking. Dette fører til at alle meldingene jeg sender havner nederst og jeg må bla oppover i innboksen for å finne de nye meldingene jeg mottar.

Har prøvd å tukle litt med tidsinnstillingen på telefonen, men til ingen nytte.

Noen som har peiling på hva som kan være grunnen til dette ?

Setter stor pris på alle svar, og på forhånd takk!

Er det sånn fra alle du får meldinger av?

Eg har det ikke sånn med min Desire jallefall

Lenke til kommentar

Er ikke klokken din som er en 1 time for rask da? :p

Nei eg har ikke anelse om hva det kan være da. Tengte om dem du fikk meld av hadde stilt klokken feil.

Hehe, nei, klokka er rett stilt den. Jeg har også prøvd å skru klokka en time tilbake for å se om jeg fikk det samme klokkeslettet på inn- og ut-meldinger da, men tiden på de mottatt meldingene flyttet seg også en time tilbake, så problemet løste seg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...