|dole| Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg har nå tenkt til å starte en klan i sof2... så det som skjer nå er at jeg trenger noen som er interesert i å bli med. som spiller og som admin sammen med meg.. så post en melding her eller send en privat.. mvh Martin aka |dole| Lenke til kommentar
stram Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Hei! Jeg anbefaler deg en tur på irc. F.eks. #sof2.no på quakenet. pure/ram #pureplay @ quakenet Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 oki..skal skjekke ut.. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Hva er navnet på clanen? Lenke til kommentar
z0uLess Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 dole, hvilket nick spiller du med som regel? spiller du noe public? jeg er z0u, og er fremdeles uten klan.. Jeg er i kontakt med 5-6 klaner som er interessert i å ha meg med, men ser ikke bort ifra at jeg kan være med å starte en klan likevel. Jeg er kansje litt kravstor.. Uanz er det greit å ha kontakter, snx. Lenke til kommentar
St33l Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Ram, #sof2.no ? har aldri sett folk der Prøv heller #sof2.nor, eller #id.no Lenke til kommentar
stram Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Ram, #sof2.no ? har aldri sett folk der Prøv heller #sof2.nor, eller #id.no god idè Takk for korrekturen, 5733|. pure/ram #pureplay @ quakenet Lenke til kommentar
|dole| Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 vel.. det er egentlig ganske lenge siden jeg startet denne posten da men. og da var jeg uten klan.. er for tiden med i en klan, men lurer litt på om jeg skal starte opp en ny en med no kamerater som bor i nærheten.. så det er godt mulig vi trenger noen flere members da.. kan si ifra.. imens kan du jo ta turen innom qnet og kanalen #needclan.no .. der er det en del folk som trenger folk til klanen, og ønsker å starte opp... når jeg spiller spiller jeg bare public.. bruker nicket Dole|Vikingz nå for tiden.. ellers før var det |dole| ..spilte en del på boomtown serverne før men det har heller blitt til at jeg spilller på de største ctf sererne til saw team og jolt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå