kandinsky Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 O'Store Forum. Mulig denne er feilposta men ble litt usikker i jungelen her. Problemet er som følger. Når jeg kobla PC-skjermen opp til TV-en så skjedde det noe mystisk. Bildet er dytta ca. 10-20% inn til venstre. Altså, dataskjermen er pressa inn, sånn at venstre del forsvinner og høyre del bare er svart. Bare sklidd ut av visningsfeltet virker det som. Jeg streamer TV fra nett (TV2 Sumo/NRK) gjennom vanlig kabel. Noen forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 på menyen på tv skal det være en funksjon som justerer bilde automatisk eller manuelt Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Burde kanskje nevnt at jeg har prøvd alle knapper allerede ja. Har ikke fjernkontroll til TV-en så det må kanskje skaffes for å få fiksa. Har vel en universalkontroll liggende å slenge. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hva slags kabel mellom PC og TV (VGA eller DVI/HDMI)? Sjekk om det finnes noen innstilinger for geometri på skjermkortmenyen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Det ordna seg. Måtte holde inn noen kombinasjoner for å få opp riktig meny bare. Takk for svar uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå