runesand Skrevet 2. august 2010 Rapporter Del Skrevet 2. august 2010 Jeg skulle til å legge på en ekstra knapp på vår døråpner, da jeg oppdaget at bryteren jeg hadde skaffet til det var helt feil. Jeg hadde skaffet meg en ringeklokkeknapp, regnet med at døra ville åpne seg når den fikk spenning. Det var selvsagt feil, døra åpner seg når spenningen brytes. Jeg har problem med å finne en fjærbelastet bryter som bryter spenningen når du trykker på den, for så å returnere til utgangsposisjon. Noen tips? Gjerne stor og fin, lysbryterstørrelse. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 2. august 2010 Rapporter Del Skrevet 2. august 2010 elko bryter + impulsfjær, fåes i flere design, både for innfelt og utenpåliggende utførelse. Kan kjøpes bla. på clas ohlson og bauhaus Lenke til kommentar
runesand Skrevet 2. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2010 Sjekket i hyllene til Clas uten å finne bryter med fjær. Er impulsfjæra noe man kjøper separat? Lenke til kommentar
runesand Skrevet 3. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2010 Takk for tips, fant ikke impulsfjær noe sted, men det funka fint med fjær fra ei kulepenn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå