ronn Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Etter jeg oppdaterte min 3gs , så vil ikke skjermen snu seg når jeg vrir telefonen 90 grader... Jeg har også fått ett symbol av en hengelås med en pil rundt , øverst i høyre hjørne på telefonen.. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg har også fått ett symbol av en hengelås med en pil rundt , øverst i høyre hjørne på telefonen.. Noen som kan hjelpe meg? Symbolet betyr at den roterings-greia er låst. derfor at du ikke får lagt bilde vannrett...vet ikke vordan du låser den opp... Lenke til kommentar
ronn Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Jeg har også fått ett symbol av en hengelås med en pil rundt , øverst i høyre hjørne på telefonen.. Noen som kan hjelpe meg? Symbolet betyr at den roterings-greia er låst. derfor at du ikke får lagt bilde vannrett...vet ikke vordan du låser den opp... Ja tenkte meg det.men finner ingen ting under "innstillinger" som kan låse opp skiten.. Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hei, dobbeltklikk på "hjem" for å komme inn i multitask-menyen, og scroll helt til venstre. Lenke til kommentar
ronn Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 hah, så enkelt ja:) takk for all hjelp.. Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) EDIT: for treg... Endret 2. august 2010 av C-angel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå