Asaf_p Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Skal installere BlueNMEA på android tlf min som jeg finner på appbrain på pcen. Men når jeg går inn på android market på mobilen så finner jeg ikke programmet. Får derfor heller ikke til å installere automatisk fra appbrain. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
longsao Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Skal installere BlueNMEA på android tlf min som jeg finner på appbrain på pcen. Men når jeg går inn på android market på mobilen så finner jeg ikke programmet. Får derfor heller ikke til å installere automatisk fra appbrain. Noen som kan hjelpe? er ikke SIKKER på dette, men.. Dersom det er en Pay-app, så vil du jo ikke kunne få tilgang til denne i Norge. Kan det være dette? Ok.. Google first, reply after.... http://max.kellermann.name/projects/blue-nmea/ Bruk google goggles.. funket på min ihvertfall.. (Galaxy S) Endret 2. august 2010 av longsao Lenke til kommentar
Asaf_p Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Det står at programmet er "free", så tror ikke det kan være det. Men ellers takk Lenke til kommentar
longsao Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Det står at programmet er "free", så tror ikke det kan være det. Men ellers takk Prøvde du å scanne inn..? Lenke til kommentar
Asaf_p Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Hvordan da scanne inn mener du? Lenke til kommentar
longsao Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hvordan da scanne inn mener du? Med Google Goggles eller lignende programmer... åssen telefon har du? Barcode scanner etc.. Til informasjon, så finner jeg den ved hjelp av ett søk i Market; bluenmea. Kanskje den ikke fungerer for din telefon? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Er mulig at programmet ikke støtter din android version, å da finner du det ikke i market. Lenke til kommentar
Asaf_p Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Når jeg scanner får jeg beskjed om at jeg ikke kan åpne programmet. Så er sikkert det da at jeg ikke kan bruke programmet på min tlf. Fatter ikke hvorfor men... Får vel kjøpe ny tlf Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå