Dotten Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 I det hellige riket intraforum - avdeling forum, er nå fire veiledere blitt slått til moderator. De har avsagt den hellige ed: Vi takker og bukker for at Hårek, Osse-Mon, Onyxog Runarkvalitetskampen tar og ønsker dem lykke til Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Grattis til dere. First Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Gratulerer, vel fortjent og lykke til. Second Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Gratulerer og lykke til, gutter! 3rd Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Ikke bli spist! *klappe seg på magen* Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Takk takk. La oss se hvor lang tid det tar før jeg og mine nye medmoderatorkamerater misbruker vår ubegrensede makt Heldigvis er TWFA på plass for å tukte oss med LPT-kabler om vi ikke oppfører oss Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Ooh, tukting med LPT-kabler? Denne klubben må jeg få eglet meg inn i... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Og de kaller det for "straff" Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Har aldri lagt merke til noen av dem, men sikkert et bra tiltak. Lykke til. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Grattis gutter! Vell fortjent. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 La oss se hvor lang tid det tar før jeg og mine nye medmoderatorkamerater misbruker vår ubegrensede makt Bare vent, om et par dager er navnene våre røde! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 La oss se hvor lang tid det tar før jeg og mine nye medmoderatorkamerater misbruker vår ubegrensede makt Bare vent, om et par dager er navnene våre røde! Heller død en rød. Grattis forresten. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Jeg har nevnt det tidligere, men: Gratulerer! Endret 2. august 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg har nevnt det tidligere, men: Gratulerer! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Gratulerer med moderator-status! Bra vi får flere som rydder opp på forumet! Jeg ser at noen allerede er godt igang, noe som viser at de ikke nøler med å bruke autoriteten! Bra jobbet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå