Matseng Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Hei igjen! Nå skal jeg snart ut med endel lapper til en ny gaming pc. Og jeg må til det ha en skjerm som jeg kan spille cs:s cod6 osv på. Tenkte først og fremst på denne men når jeg hentet posten fann jeg en BenQ skjerm til en litt billigere penge. Men jeg kan ikke finne den noen plasser. Produktnavnet er: BENQ G2422HDB. Takker på forhånd for alle svar. Endret 2. august 2010 av Matseng Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Den billigste av skjemene, er det den som selges på elkjøp? Lenke til kommentar
Matseng Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Ja, men den har 5ms responstid , den på dustin koster 100kr mer men den har jo trossalt 2ms responstid . Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Da er vel verdt 100,- er det ikke? Lenke til kommentar
Matseng Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Jeg tror egentli det ja. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Ut ifra min erfaring er BenQ veldig bra, spesielt med tanke på prisklassen. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 om det er 5 eller 2 ms har ofte lite å si med mindre innholdet i kassa di ikke er så kjapt. Så lenge den kjøre 5msen bra nok som de fleste gamingpcer gjøt, ser man ikke forskjell. Men har dessuten sett litt på den BenQ-en selv, ser rimelig fin og flott ut må jeg si. Lenke til kommentar
Matseng Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Skal kjøpe den på dustin til 50kr mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå