tomsi42 Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Nansenparken GF1 + 20mm f/1.7 @ 1/400s; f/8; ISO 100 I dag var jeg i lekestua til k.n.b - Fornebu-området. Her er anlagt en flott park, mens det ser ut som en byggeplass rundt. Noen fler bilder: Oversiktsbilde i s/h Vannspeil ... Nærmeste nabo ... Endret 30. august 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Gøy på landet GF1 + 20mm f/1.7 @ 1/200s; f/8; ISO 100 Bærum er også en jordbrukskommune, så jeg synes det naturlig å avslutte med et landlig bilde. En nærstudie av kraftlinjene: Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Nansenparken GF1 + 20mm f/1.7 @ 1/400s; f/8; ISO 100 I dag var jeg i lekestua til k.n.b - Fornebu-området. Her er anlagt en flott park, mens det ser ut som en byggeplass rundt. Den likte jeg godt. Visste ikke at denne parken fantes en gang. Morsomt perspektiv, det ser ut som du har brukt vidvinkel! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Gøy på landet Bærum er også en jordbrukskommune, så jeg synes det naturlig å avslutte med et landlig bilde. Begynner da å se modent ut kornet nå..... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Den likte jeg godt. Visste ikke at denne parken fantes en gang. Morsomt perspektiv, det ser ut som du har brukt vidvinkel! Takk takk. Parken har vært der en stund (et eller to år), og er passende mål for en ettermiddagstreff. Vi får samle troppene en kveld. Det er det som erså fint med 40mm-en. Noen ganger er den normal, andre ganger litt vid. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. august 2010 Forfatter Del Skrevet 31. august 2010 Begynner da å se modent ut kornet nå..... Ser ut til å ha kommet litt lenger her enn naboåkeren min. Men den kommer seg den også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå