joakimz Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 eh...ja :!: bare så du vet det så kommer du til og bli fjærna fra IFORM Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 forde det er 16 år for og være inne på iform, og du skriver at du er 13år da ber du om det Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Hahah , No problem for me, jeg har postet på MANGE forum, + spurte en ekspert i trening Endret 2. august 2010 av Darksite Lenke til kommentar
dragon95 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hahah , No problem for me, jeg har postet på MANGE forum, + spurte en ekspert i trening Du spurte en ekspert i trening? Hva har det med saken å gjøre? Har ikke noe med saken å gjøre det at du ikke er gammel nok til å være på iform.. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Nei, det er sånn nettside, der eksperter svarer, spurte der. Lenke til kommentar
ScudNor Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Altså.....dersom en "ekspert" ikke kan gi deg bra nok svar, så tror jeg ikke du får noe særlig bedre herfra... Endret 2. august 2010 av ScudNor Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Jeg har jo ikke fått svar ennå. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Si i fra til lærerene eller start på kampsport - hold deg unna oppvisningsporter og markeringssporter (taekwondo, karate, kung fu osv. osv.) - dvs. boxing, kickboxing, jiu jitsu osv. osv. - Du skulle helst ha begynt på selvforsvar om det er noen som kødder med deg, dvs. jiu jitsu eller aikido e.l. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Den dagen han klarer å bruke aikido som selvforsvar går han siste året på videregående. Du lærer deg ikke å sloss av å bli sterk, du lærer å slå/få juling ved å sloss(anbefaler ikke dette) eventuelt hardkontakt-sporter som boksing, mma og thai/kickboksing. Der lærer du hvordan det er å få et slag på kjeften. Jeg anbefaler deg til å begynne på noen av de sistnevnte kampsportene, du vil øke både i styrke, smidighet, kondisjon og mentalitet. Du får ut aggresjon og selvtilliten vil øke, men vær så snill, ikke begynn fordi du vil banke folk o.l (disse folkene er de værste som finnes på kampsport senter). Uansett så tror jeg disse figurene kommer til å plage deg uansett hvis du trener kampsport eller løfter vekter. Tror du må jobbe med selvtillit og ha baller til å sette de på plass. Endret 12. august 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Et par måneder med aikido så har du gult belte og basiskunnskap om selvforsvar mot det man erfarer på ungdomsskolen. Slag hit og dit og litt spark. Lenke til kommentar
dragon95 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Hvorfor råder dere han til å begynne på boksing, MMA osv? Det er bare dumt. For når man begynner på kampsport skal man BARE bruke det SELVFORSVAR ikke for å denge folk. Har selv gått på boksing, og da sa treneren min at hvis noen her sloss utenfor treninga blir de kastet ut uten advarsel! Du kan begynne på en av de nevnte kampsportene over, og hvis du absolutt vil "denge" de som mobber deg så bør iallefall vente til de har slått deg FØRST! Men jeg ville heller ha sagt i fra til en lærer.. Endret 12. august 2010 av dragon95 Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hva boksetreneren din sier eller ei er urelevant i forhold til hva du gjør med treningen din. Noen drar på skytebane for å lære seg å håndtere et våpen, andre drar dit fordi det er morro og det finnes en viss part som er ute etter helt andre ting. Hva man velger å bruke det man lærer på er som sagt frivillig. Folk svarer på det gutten spør om, dette er ingen moralsk eller politisk diskusjon, men svar på et enkelt spørsmål. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Skaff deg en kniv og du vil ha bedre sjangs for å vinne slosskampen. 1 Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) eh...ja :!: bare så du vet det så kommer du til og bli fjærna fra IFORM Det der var vel bra "drittsekkaktigt" gjort mot denne brukeren? I og med at du er 15 år selv og ikke gammel nok til å henge på iform.no selv Hahah , No problem for me, jeg har postet på MANGE forum, + spurte en ekspert i trening Du spurte en ekspert i trening? Hva har det med saken å gjøre? Har ikke noe med saken å gjøre det at du ikke er gammel nok til å være på iform.. Og ja visst, du er heller ikke gammel nok til å være på iform, til lihhet med den andre som satt her og skrev dette, som til og med rapporterte brukeren. Latterlig. Endret 17. august 2010 av Balto Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Tråden stenges da trådstarter har ødelagt emnetittel og første innlegg, samt at tråden sporer av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg