Gå til innhold

---

NeEeO

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, slik: 5 ganger - pause - 5 ganger - pause - 5 ganger

Anbefaler for øvrig at du tar en runde til i tenkeboksen ift. motivasjonen din... :roll:

Du finner samtlige av øvelsene med forklaring hvis du googler dem, feks. hvis du skriver: øvelse planken

Endret av Hugo_Hardnuts
Lenke til kommentar

Så du tror at hvis du bygger deg stor og stærk som en grekker så vil ingen ta deg?

Mobbing og hvorfor folk tar deg er mer komplisert enn det. Det som kanskje kommer til å skje når du begynner å trene er at du blir sterkere - som igjen fører til at du får bedre selvtilit - som igjen fører til at sansen av virkeligheten blir sterkere slik at du kan stå imot det du ikke liker. Og når du har en dominerende sans av virkeligheten er det lett for at du drar dem inn i DIN virkelighet og hvordan du vil at ting skal være. Som fører til at du blir sett som en av de kule gutta.

Og uansett, hvis du ikke har adgang til treningsstudio får du bare begynne med kroppsøvelser. Anbefaler deg å søke litt opp i hvordan turnere trener også kan du kjøpe deg et par ringer du henger opp et sted.

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Så du tror at hvis du bygger deg stor og stærk som en grekker så vil ingen ta deg?

Mobbing og hvorfor folk tar deg er mer komplisert enn det. Det som kanskje kommer til å skje når du begynner å trene er at du blir sterkere - som igjen fører til at du får bedre selvtilit - som igjen fører til at sansen av virkeligheten blir sterkere slik at du kan stå imot det du ikke liker. Og når du har en dominerende sans av virkeligheten er det lett for at du drar dem inn i DIN virkelighet og hvordan du vil at ting skal være. Som fører til at du blir sett som en av de kule gutta.

Og uansett, hvis du ikke har adgang til treningsstudio får du bare begynne med kroppsøvelser. Anbefaler deg å søke litt opp i hvordan turnere trener også kan du kjøpe deg et par ringer du henger opp et sted.

Neh, det er noen som plager meg det er det eneste jeg vil bli vitt.

Ringer? skal jeg bare la dem henge der??

Lenke til kommentar

Sånn er det i 7 og 8'ende. Og ikke si nei, for jeg har opplevd det :p. Det er somregel de som er størst og sterkest som sjefer, jeg var så heldig å være ca 1.50m høy og ha en veldig pinglete kropp. Da var det lett for de andre å herje litt med meg :p.

Lenke til kommentar

Hva gjør du da? Blir stor og stærk?

De kommer uansett til å plage deg hvis du ikke finner veier utenom dette. Les det jeg skrev. Self-improvement is masturbation.

Så lenge du ikke jobber med indre-degg (selvtilit, verdi..) så vil de fortsatt mobbe deg. Trening ja, det kan fikse mange problemer, men hvis du tror at stor og stærk er veien har du feil tankegang.

Lenke til kommentar

Sånn er det i 7 og 8'ende. Og ikke si nei, for jeg har opplevd det :p. Det er somregel de som er størst og sterkest som sjefer, jeg var så heldig å være ca 1.50m høy og ha en veldig pinglete kropp. Da var det lett for de andre å herje litt med meg :p.

De som er sjefer er ikke ikke på noen måter størst eller stærkeset. Det kan være ja, men ikke nødvendigvis. De som er sjefene har bare en mye sterkere sans av hvem de er, slik at de drar folk inn i dems "sans" av virkeligheten. En fyr som har topp selvtilit, selvbilde og kun tenker bra om seg selv vil selfølgelig bli bedre likt enn tulling som tenker dårlig om seg selv og ser opp til andre sin virkelighet og ikke klarer å lage sin egen av han synes er galt eller rett.

Lenke til kommentar

Jeg får uansett ikke endra på det nå, Plutsetlig endrer jeg egenskaper, hva vil de andre tenke, "for en tulling", hadde jeg startet fra begynnelsen hadde det vært noe annet.

Skal du bli stor og stærk får du faen meg bare begynne å ete fra idag. Det er en grunn for at du verken er stor eller stærk.

Ete?

Kan jeg spørre deg om noe? Hva plager de deg for? Er det fordi du er en dick eller fordi du er den du er og de klarer ikke akseptere at folk er forskjellig?

Hør her, for å ramse litt lettere opp. Jeg er kun 15 år og har gått gjennom noe det samme i barneskolen. Det var spesielt to gutter, som var de kule, the alpha males eller sjefene for å si det rett ut.. Hvorfor? Hvorfor var ikke jeg sjef?

De hadde sterkere sans for hvem de var og gikk ikke etter noen, enn dem seg selv. De laget sine egene regler for hva som var akspektabelt. Jeg, var en typisk fyr som gikk etter andre folk og fulgte dems virkelighet. Jeg hadde ikke nok selvtilit for å forme meg selv.

Dette fikk meg til å tenke, fordi nå uansett om jeg sier "Heyy.. Vi stikker inn og spiller WOW" så er det ingen folk som sier "NEERD!". Det er fordi min sans av hvem jeg er og virkeligheten er så stærk i forhold til andres. Jeg tør å være meg selv, jeg tør å stå opp til hva jeg er.

Det kan skyldes fordi jeg begynte å trene ja, men for meste parten har jeg bare jobbet med meg selv. Som jeg skrev "self-improvement is masturbation", og det står jeg med. Jeg har blitt avhengi å gjøre meg bedre, gjøre meg til den beste jeg kan være.

For meg, å legge flat alt du skal gjøre, spise og hvordan du skal trene blir bare for enkelt for deg. Du må søke rundt på nettet og lage ditt egent liv, og jeg skal love deg når DU selv har settet deg inn i temaet selv og ingen andre som sier du skal gjøre ditt og datt vil du få bedre tro på deg selv. Og det er jo forsåvidt step 1 mot å bli den beste du kan være.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...