Mulig Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hei! Jeg trenger en kontorstol til skolestart. Den må selvfølgelig vere god å sitte i, og en stol man kan sitte noen timer i. Jeg er ikke ute etter noen toppmodell eller noe veldig dyrt. Under 1000-lappen hadde vert greit. Jeg har sett på Jysk sin kontorstol THEO. Hva tror dere om denne? Evt. andre forslag tas mot med takk! På forhånd takk! Lenke til kommentar
DonCorelli Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) At en fin stol, ikke den beste, men enkelt for hva du trenger .. Men fortsatt dette er ditt valg Endret 2. august 2010 av hernil Lenke til kommentar
Mulig Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Noe som er noe bedre i samme prisklasse da? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Har en Verner fra Ikea. Vet ikke om den er bedre/dårligere, men finner ikke noe å utsette på den. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10163888 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Selv har jeg en Markus fra Ikea. Er veldig fornøyd, spesielt da det blir grei lufting i ryggen. Må stramme til skruene et par ganger i året alt ettersom, men det er fort gjort. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Har en Verner fra Ikea. Vet ikke om den er bedre/dårligere, men finner ikke noe å utsette på den. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10163888 Har også den. Elsker den. Kunne vært justerbar rygg (og låses i "liggende" stilling, men utrolig god uansett. Kunne sovna i den.. Lenke til kommentar
Mulig Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Det blei THEO stolen fra Jysk! Kjempestol i mine øyne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå