abene Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Plextor lanserer ny ekstern USB-drevet Blu-ray-spiller. Les mer Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg antar at dette er USB3? Lenke til kommentar
DonCorelli Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) OMG Fantastic! Tusen takk for artikkelen! Endret 2. august 2010 av hernil Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg har problemer med å se nytteverdien av denne når PowerDVD må legges inn på alle maskiner den kobles til. Skal virkelig alle få PowerDVD gratis uten videre? Og dessuten så er det mye mer praktisk med en Blu-ray-spiller til TV eller en PlayStation 3 siden det har lite for seg å koble til noe annet enn en ordentlig skjerm. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg antar at dette er USB3? Nei. Hva skulle poenget med det vært? 4x BD-lesing: opp til 18 MByte/s 8x DVD-lesing: opp til 11 MByte/s 24x CD-lesing: opp til 3,6 MByte/s USB 2.0 leverer over 30 MByte/s i praksis Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Tenkte litt feil der ja, hadde liksom ikke trodd vi kunne sendre 3D bluray signal over usb 2, men ser ut til at usb2 holder med i svingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå