Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Ta opp R1, R2 og Fy 2 til jul, realistisk?

Anbefalte innlegg

Ströyk i matte R2 standpunkt og Fysikk 2 skriftlig eksamen. Gikk ut vigs i vår men fikk derfor ikke vitnemål.

Fikk 2 i matte R1 også, jeg vil studere i Sverige fom. januar (de tar inn studenter i januar også) og må da ta opp igjen R2, Fy 2 og R1 (må ha minst 3 i r1 for å komme inn). Har ellers bra karakterer.

Om jeg gjör oppgaver hjemme hver ukedag fra 8-16 (mer om det trengs) er det realsitisk å tro at jeg klarer minst 2 i R2 og Fy 2 og minst 3 på R1-eksamen i desember?

Ellers kan jeg ta opp R1 og Fy 2 fram til jul på privatskole med lärere, og R2 neste halvår. men dette er dyrt og jeg vil helst flytte allerede i januar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!:) Dine mål om å få 3 i R1, og to eller bedre i R2 og Fy2 er helt klart mulig. Hvis du jobber godt og strukturert vil du mest sannsynlig klare det. Resultatene dine tyder på at du ikke har jobbet veldig godt på vgs, men jeg tror du klarer det hvis du skjerper deg. Ellers vil jeg anbefale deg å fullføre R1 før du begynner med R2 og til slutt Fy 2. Fys 2 bygger en del på R1 og R2. Arbeidet blir kanskje litt ensidig, men jeg tror du vil få den beste fortståelsen ved å gjøre det på denne måten. Du får ha lykke til! :-)

Lenke til kommentar

Ströyk i matte R2 standpunkt og Fysikk 2 skriftlig eksamen. Gikk ut vigs i vår men fikk derfor ikke vitnemål.

Fikk 2 i matte R1 også, jeg vil studere i Sverige fom. januar (de tar inn studenter i januar også) og må da ta opp igjen R2, Fy 2 og R1 (må ha minst 3 i r1 for å komme inn). Har ellers bra karakterer.

Om jeg gjör oppgaver hjemme hver ukedag fra 8-16 (mer om det trengs) er det realsitisk å tro at jeg klarer minst 2 i R2 og Fy 2 og minst 3 på R1-eksamen i desember?

Ellers kan jeg ta opp R1 og Fy 2 fram til jul på privatskole med lärere, og R2 neste halvår. men dette er dyrt og jeg vil helst flytte allerede i januar.

Tror det skal gå fint å ta opp 3 fag, skjønt det er nok kanskje 3 av de mest krevende sådan. Når det gjelder matematikk er det bare en ting som gjelder; å regne oppgaver. Finn gjerne gamle eksamenssett og regn deg gjennom disse (let på udir.no).

Dette går nok bra, hvis du er strukturert og jobber godt :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...