Gjest medlem-156924 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Hei! jeg har et lite problem ang nettverkskortetmitt som er nevnt i tittelen! Jeg har nå oppgradert fra xp-32bit til w7-64bit (ny prosessor og ssd disk xD) mn jeg får ikke nettvekskortet til og fungere.. det jeg har prøvd hittil er og innstallere driver som er ny fra abit som skal fungere for vista 64bit, dette fungerte og programmet ble innstallert men når jeg åpner det står det at det ikke finner noe wlp-01 abit kort, det jeg har gjort før i xp er og slå av nappe ut og inn og slå på igjen, nå fungerer ikke dette. jeg har også prøvd og sette i xp modus uten suksess.. Det jeg ikke har rukket og prøve som jeg leste på et forum, er og gå inn på sytemmanager (hvis det heter det) og innstallere kortet manuelt derifra med en atheros driver jeg ikke helt husker navnet på jeg var faktisk inne der og så på prosessor og harddisk, og jeg så at når kortet var plugget i så fant maskinen det og det vistes under en av delene der. lurer bare på om det er noen som har noen erfaringer og dele ang dette, hvis det er noen som har det samme kortet i w7 hadde det vært flott og få litt info! ang det og innstallere drivere manuellt og hvordan dette gjørers! Takker stort for svar! Dette er kortet Endret 2. august 2010 av medlem-156924 Lenke til kommentar
Gjest medlem-156924 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Dette løses ved og gå inn på windows 7 sin egen sytemmanager gå inn på pci-e kort (abit kortet) velge oppdatere drivere, velge selv fra liste, og så ta atheros 5007 driver da fungerer kortet! Lenke til kommentar
E_B84 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Dette løses ved og gå inn på windows 7 sin egen sytemmanager gå inn på pci-e kort (abit kortet) velge oppdatere drivere, velge selv fra liste, og så ta atheros 5007 driver da fungerer kortet! Jeg har samme problem her, og har gjort det du sier. Jeg får da kortet til å fungere, men hastigheten (ved målting på ITavisen) har gått fra ca 20mbs når jeg hadde Vista HP 64-bit til 3mbs i W7 Pro 64-bit :-/ Så virker ikke som om dette er optimalt for kortet selv om det fungerer... Noen andre tips, eller bare kjøpe nytt nettverkskort? Lenke til kommentar
Gjest medlem-156924 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Dette løses ved og gå inn på windows 7 sin egen sytemmanager gå inn på pci-e kort (abit kortet) velge oppdatere drivere, velge selv fra liste, og så ta atheros 5007 driver da fungerer kortet! Jeg har samme problem her, og har gjort det du sier. Jeg får da kortet til å fungere, men hastigheten (ved målting på ITavisen) har gått fra ca 20mbs når jeg hadde Vista HP 64-bit til 3mbs i W7 Pro 64-bit :-/ Så virker ikke som om dette er optimalt for kortet selv om det fungerer... Noen andre tips, eller bare kjøpe nytt nettverkskort? Det var Atheros AR5007EG! da ble det bankers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå