Gå til innhold

avbestillings forsikring i ved bruk av mastercard?

Anbefalte innlegg

litt komunikasjonsproblemer ved reise til høsten, så jeg og samboeren min har begge booka hotell, så lurte på om det finnes noe avbestillings forsikring ved bruk av mastercard.

har prøvd å kontakte hotellet, men har ikke fått noe svar enda, det er kun gått 2 døgn siden vi bestilte, men begge hotellene har egentlig " no refund" ved forhåndsbetaling.

håper noen av hotellene er forståelsesfulle men har jo mine tvil, de leker jo ikke akuratt butikk, så lurte på om det er andre muligheter kanskje en "avbestillings forsikring gjennom mastercard eller noen andre muligheter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

fikk svar fra hotellet , og de hadde ikke mulighet for å tilbakebetale noe penger. tenkte meg egentlig d..

får kontakte dnb...

håper de kan hjelpe meg ,men etter å ha lest litt om betingelsen til mastercard , så har jeg mine tvil.

tror kanskje det må være selgers "feil" , for at de skal kunne gjøre noe.

Lenke til kommentar

fikk svar fra hotellet , og de hadde ikke mulighet for å tilbakebetale noe penger. tenkte meg egentlig d..

Det er slik de ordlegger seg, men har absolutt muligheten. Om de vil er en annen sak.

Min mening er at det ofte kan være verdt pengene å betale et par hundrelapper ekstra for å ha muligheten til å avbestille. Se gjerne på det som en avbestillingsforsikring uten betingelser.

På den lyse siden: Om dere blir lei av hverandre kan dere ta hvert deres rom en natt eller to whistle.gif

Lenke til kommentar

Avbestillingsforsikring: Forsikring som dekker kostnader ved avbestilling pga. dokumentert sykdom

Det du antagelig ser etter er hotellbooking som kan avbestilles med liten eller ingen kost og uten betingelser. Det må man som oftest betale litt mere i utgangspunktet for å få.

Billigst mulig rom + ombestemme seg = alle pengene tapt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...