Gå til innhold

Trenger hjelp med romperistere for gaming/film PCen!

Anbefalte innlegg

Hei!

Ser etter 1 sånn der rompe rister som kan brukast til Gaming/Film PCen min, som rister dei lave frekvensene når man spiller spill/ser på film.

Har dessverre ikkje noko peiling på dette, og veit ikkje kva som må kjøpast og korleis det monterast.

Har hørt at eg trenger ein forsterkar og seff. ein rompe rister. Men er det alt? Og korleis tilkobler eg dette samen med PCen sitt lydanlegg? Einaste utganger PCen har er 7.1 3.5 mm plugger. Også, bruker frå før eit gammal logitech x530 5.1 surroundsound utstyr, og lurar på om det går an å feste rompe risteren til det også.

Så spørsmåla er:

1. Kva må eg kjøpe?

2. Korleis monterer eg dette samen? (Bruker normal SOFA stil når eg ser på film eller spiller spill)

3. Går det an å montere alt samen med mitt gamle 5.1 surroundsound system på PCen? Viss ikkje korleis kan eg tilkoble dette til PCen og også får lyd.

Takker for alle svar!

- MPC

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det må isåfall bare være et bass-element du kobler til under stolsetet, for PC-spill generellt har ingen støtte for såkalt "rumblepack" som gjør at xbox/playstation-pad rister når man gjør ting i spillene. Det er kode som er innebygd i spillet som sier at rumblepacken skal riste når du skyter en bazooka f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...