sjursenrune Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Litt gamle deler i denne maskinen, men jeg skulle gjerne hatt et nytt grafikkort. Har for tiden et GeForce 7900GT sammen med dette: MB: Asus P5Q-E CPU: Core2Duo E8400 3,0 GHz RAM: 8gb (4xCorsair XMS2 CM2X2048-6400C5 DDR2) HD: WD raptor 80 gb PSU: Mist 500W Trenger et skjermkort som går bra sammen med resten, men det trenger ikke å være overkill for jeg kjøper nok en komplett ny maskin neste gang jeg oppgraderer (2 år +). Skal i hovedsak brukes til Photoshop cs5 (støtte for hardwareakselerasjon fra skjermkortet) og i andre omgang spill... At det er stillegående er et absoultt pluss! Setter pris på forslag innenfor budsjettet mitt som er ca 2000,- Rune Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 det eg ville anbefalt ville vært eit ATI radeon HD 5770. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=579280 noke som det i vertfall Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hvis du skal ha et skjermkort i den prisklassen kommer du ikke utenom nVidia 460 GTX. Det er for tiden kortet som gir mest for pengene og det kan bli ditt for rundt 17-1900kr. Anbefales! Lenke til kommentar
sjursenrune Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Nice! Er dette skjermkort som passer resten av hardwaren min greit, eller vil det være noe som er en tydelig flaskehals her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå