Laughing Madcap Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Jeg er nettopp ferdig med vgs og har flyttet, etter flyttinga finner jeg ikke vitnemålet mitt Det er heldigvis ikke noe jeg trenger fortløpende, men hvordan får jeg ordnet nytt? Håper ikke mine 3års skolegang er borte nå Endret 2. august 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Ringer skolen og ber dem sende deg et nytt. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Hvordan blir det da med original og kopi, husker jeg fikk 2stk når jeg ble ferdig. Får jeg kun kopier da, eller er det mulig å få et "originalt" til?Trenger jeg det originale? Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Tror ikke det har noen videre relevans. Så lenge det er utstedt fra skolen er det vel like gyldig som det første du fikk. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Det er bare å ta kontakt med skolen. Jeg har gjort dette hver gang jeg har trengt mitt (siden jeg ikke har orden på noen ting). Hver gang har jeg fått en ny originalversjon, sammen med en attestert kopi til å sende SO; arbeidgiver og andre som har veldig lyst på det. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Takker for svar Da kan jeg sove uten bekymringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå