Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Manchester United

Latias

49 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når tc ser pasningen til Scholes i forkant av goallen kommer huet hans til å eksplodere.

You better fuckin' believe it. Jeg har vært på 3 forskjellige flyplasser og 2 forskjellige fly med en del delays på Gardermoen før flyet til Bergen som skulle fly avgårde 23.40, er da faen ingen andry fly på den tiden men den ble forsinket i over en jævla time. Også var det ikke taxi på Bergen flyplassen så jeg måtte vente der i 25 min til; så jeg klarer ikke skrive noe skikkkelig nå.

Men fuck that. For now:

Å se på Scholes (og nesten Valencia også faktisk, digger han så jævlig nå for tiden) er faen meg noe vi bør betale ekstra for. For en jævla spiller. Mikel, Essien, Lampard? Please; get out the way bitches. Det er bare en midtbanespiller som alle bør huske som den BESTE noensinne i Premier League, no fucking doubt. Paul fucking Scholes. FOR EN LEGENDE. Juicy sex med Jessica Alba/Megan Fox/blablabla hadde ikke vært høyere prioritet på noen slags liste ovenfor muligheten å se Scholes spille fotball hver uke for min kjære Utd.

Og ja, fy faen så deilig å slå Chelsea, Community Shield or Premier League, whatever. Ah så jævlig herlig. Eat shit, Cunt Terry. Chicharito er forøvrig jævlig spennende, herlig at han får med seg et mål. Ting ser så jævla bra ut nå for tiden, det kan jeg ikke skjule fra noen. Jeg har stor tro på PL i år, unlike i fjor (jeg brydde meg nesten ikke om PL i fjor, selv om det var ekkelt at Chelsea hadde marginene med seg osv.) Men i år er jeg faen meg GIRA som faen. Let's get it back, lads.

GET IN YOU RED DEVILS!

Scholes er latterlig. Et geni og en av tidenes beste midtbanespillere noensinne. En vinner.

:love:

Scholes: Xavi kan gå å legge seg. Pr i dag er han verdens beste sentrale midtbanespiller i playmaker rollen. Yes i said it. I høst og i preseason har han lekt så hardt at det nesten får resten av laget, inkludert spillere som Rooney, til å se ut som små drittunger. Tenk at enkelte av oss "ønsket" at Scholes skulle henge skoa på hylla etter en strålende karriere for et år tilbake. Skammer meg. En legende som er i ferd med å presse Capt. Marvell aka Robson ut av tidenes United 11'er for meg. Hadde fyren hatt karismaen eller utseende, ville han lett bli husket som en av de 10 beste fotballspillerne som har levd. Om 20 år har dessverre Scholes blitt glemt av andre lags supportere, fordi han er en "kjedelig" fyr. Jeg vil ta del i tc's wankfest denne sesongen. 11

:love: :love: :love:

http://www.youtube.com/watch?v=BXxY0Acq6do

:love:

Endret av tc47
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...