Gå til innhold

Kamptråd - Chelsea vs Manchester United

Latias

49 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillerbørs 1-10:

Edwin: Gjør et par habile redninger og er trygg i feltet, med et unntak. Burde kanskje gjort det litt bedre på målet til CFC, men alt i alt godkjent pluss. 7-

O'Shea: Et par håpløse ballmist og lite insj offensivt, men i forsvar var han prikkfri. 7-

Vidic: Bauta som alltid. Megt fornøyd med at Nemanja fikk være kaptein, noe han har fortjent. 8

Evans: Langt bedre som stopper enn som back. Gjør et par feilvurderinger (støter når de andre faller av) som kunne kostet oss, men legger ned en god match nok engang. Dette er garantert en stopper vi vil få mye glede av i fremtiden. 7-

Fabio: Som vanlig mye ymse fra brassene våre, men Fabio er bedre enn broderen taktisk og nyter av det på det defensive plan. Med det sagt, så er han ikke i nærheten av like vass offensivt som Rafael. Situasjonen hvor han meier ned Essien i straffefeltet (tok riktignok ball) er et eks på at det fortsatt mangler endel i toppetasjen før gutta boys kan ta det siste steget. Det er fortsatt noe litt for vilt og rått over krølltoppene. Noen ganger er det greit å ikke kaste seg inn i taklinger 7-

Valencia: Nå må skeptikerne få opp øya. 4 assist i forrige, mål og assist i dag. God første sesong (mer enn det) og det er grunn til å tro at han blir enda bedre i år. Sykt når han fliser A. Cole på farta som en og annen liten mygg. 8,5+

Park: Smart fotballspiller og uvurderlig stallfyll, men i dag var det tilbake til det gamle grå. Syntes han er bedre sentralt enn på vingen. 6-

Carrick: Hvem er denne spilleren? Fyren som har sækka balle i snart to sesonger ligner på mannen som brillijerte i 07 igjen, etter å kun ha spilt 15min tidligere i preseason. Scholes tar mye av kreditten i dag, men Carrick hadde Essien og co langt nede i lomma. 8,5

Scholes: Xavi kan gå å legge seg. Pr i dag er han verdens beste sentrale midtbanespiller i playmaker rollen. Yes i said it. I høst og i preseason har han lekt så hardt at det nesten får resten av laget, inkludert spillere som Rooney, til å se ut som små drittunger. Tenk at enkelte av oss "ønsket" at Scholes skulle henge skoa på hylla etter en strålende karriere for et år tilbake. Skammer meg. En legende som er i ferd med å presse Capt. Marvell aka Robson ut av tidenes United 11'er for meg. Hadde fyren hatt karismaen eller utseende, ville han lett bli husket som en av de 10 beste fotballspillerne som har levd. Om 20 år har dessverre Scholes blitt glemt av andre lags supportere, fordi han er en "kjedelig" fyr. Jeg vil ta del i tc's wankfest denne sesongen. 11

Rooney: Nydelig assist og mange gode involveringer. Mangler litt på formen enda, men ser langt skarpere ut i dag enn på Onsdag. God kamp 8-

Owen: Gjør en god match Michael også, men er litt for lett og veik i enkelte dueller. Viser dog frem fotballhodet sitt ved er par anledninger, med et par smarte stikkere og løp. Samme som Park. 6-

Berbatov: Gjør egentlig et nokså ræva innbytte. Mister masse ball og er lite bevegelig. Men det spiller ingen rolle når han ENDELIG beviser han KAN trå til når det gjelder mot god motsand. Spiller også fin footy med mr Hernandez. Jeg har fått tilbake endel respekt for Berba i preseason. 7

Nani: Et nokså dårlig innbytte, men er kreativ og har en assist. Fint for kampformen! n/a

Giggs: n/a

Hernandez: :D følsom"nikk." Den første offisielle kæssa på Hernandez. Han scorer jo ALLTID. n/a

Smalling: Stort prospekt. Dette ser mer og mer ut som enda et bargin av SAF n/a

Fletcher: n/a

Endret av Game
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...