DJ_Dark Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Enkelte spillere er på vei inn og det er flere rykter om hvem som skal komme til klubben. Men hvilke spillere har DU lyst til å se spille for Rosenborg? Si din mening og forklar litt rundt lag og så videre. Det ryktes om dagen at Bolaños er på vei til oss. Rosenborg har ikke hatt en ren høyrekant på flere år nå og jeg tror at Bolaños vil være en god signering. Om han løfter seg til nivået han var på i første halvdel av sesongen for Start i fjor. Han kan skape plass på kantene, men det jeg lurer på et om han kan "komme i veien" for Lustigs løp? Hva mener dere? Endret 1. august 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Bolanos er ingen egoistisk spiller, og Freeman, som er en ekstremt offensiv back, er veldig ofte med frem og har flere assister i år, til tross for svært varierende innleggskvalitet. Tror Bola og Lustig hadde blitt en hit på RBKs høyreside, da disse to i form kan leke med en hvilken som helst venstreback i Tippeligaen. Men la oss håpe det ikke skjer Lenke til kommentar
skykake Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Håper ikke Bolaños kommer til RBK. Han har som sagt vært god i noen kamper for start, men har faktisk ikke utmerket seg skikkelig. Håper RBK tar seg sammen og kjøper spillere som faktisk klarer å prestere veldig bra. Vi ser jo "tabben" i signeringen av Trond Olsen som ikke har gjort det akkurat bra i RBK drakta, Moldskred har heller ikke fått det til enda. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 Grunnen til at Lustig har kommet mye frem er jo det faktum at vi ikke har en ren høyreving. Spillerne (ofte Skjelbred/Winsnes) løper med som indreløpere og ikke alltid ut på kant. Når de drar seg inn åpner det seg rom for Lusse som han da lett bruker. I forhold til Freeman har jo Lustig meget gode innlegg. Om det funker mellom han og Bola får vi plutselig en syk høyrekant! Bare synd Start kommer til å overprise han som fy. Håper ikke Bolaños kommer til RBK. Han har som sagt vært god i noen kamper for start, men har faktisk ikke utmerket seg skikkelig. Håper RBK tar seg sammen og kjøper spillere som faktisk klarer å prestere veldig bra. Vi ser jo "tabben" i signeringen av Trond Olsen som ikke har gjort det akkurat bra i RBK drakta, Moldskred har heller ikke fått det til enda. Olsen var litt fail ja, men Moldskred blir bra. Begge to har kommet fra klubber med en helt annen spillestil enn det Rosenborg har. I tillegg spiller lag ofte anderledes mot Rosenborg enn mot andre lag. De legger seg feks mer bakpå. Dermed blir det mindre rom for spillere som Moldskred og Olsen. Den siste tiden har jo faktisk Morten spilt ganske bra. Når han legger vekk målskrekken blir dette bra! Lenke til kommentar
skykake Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Håper selv Moldskred tar seg sammen og setter inn et par mål for sesongslutt, så får vi håpe han utvikler seg enda mer og blir topscorer neste sesong Lenke til kommentar
eveant Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Mine innlegg. Mener vi bør få inn Bolanos fordi han kan skape noe alene i tillegg til å lage rom for andre spillere. Vi trenger en høyrekant Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 JEg vil se meg som målvakt for RBK. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Synes vi skal prøve oss på Frode Johnsen. Mistenker at han er klar for litt forandring, og det lukter mer mål av han enn Helstad. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Frode Johnsen er for lik Prica og Ivers. Vi trenger en med fart Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Frode putta hattrick i Japansk toppserie i går. Det samme gjorde Ivers, så de blir for like ja. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Vel. Om Ivers drar til England så vil jo Frode Johnsen være akkurat hva vi trenger. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Er mye mulig det, men vil ha komme tilbake tro? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Er mye mulig det, men vil ha komme tilbake tro? Neppe, money talks hos den fyren Om vi skal velge blant Norske spillere så mener jeg bestemt vi må se lokalt. Stene fra Ranheim hadde vært ypperlig og billig, så får vi heller satse penger på en god offansiv midtbanespiller som Bolanos eller lignende (Bangura er jo også spennende?) Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 OM det blir Champions League og 80-100 mill så kan vi jo bruke 30 av dem på en solid spiss, noe som vil bli viktig med Jönson som trener. Se bare hvor viktig Nannskog var for Stabæk. Bolanos har jeg ikke helt troa på. Og Bangura? Ordene "lovende afrikaner" er kanskje de mest brukte på Brakka. Bangura gjorde ikke annet enn å misbruke sjanser i begge kampene. Vil ha en norsk spiss på plass, og noen vi vet som funker. Johnsen er det eneste navnet jeg kommer på. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 En spiss er jo absolutt aktuelt ja, men forsvinner Annan er Hæstad et godt alternativ. Det er viktig med et godt defensivt anker når vi spiller så offensivt med begge sidebackene oppe på nesten hvert angrep og derfor trenger vi en klassespiller som Annan eller Hæstad til å balansere. Jeg synes også vi skal beholde Demidov ut sesongen selv om det kan bety at han går gratis og vi taper litt penger der, fordi Champions League er ufatteelig viktig og da kan vi ikke bry oss om de småpengene han vil skaffe oss ved et eventuelt salg. Demidov gir alt når han spiller uansett, det så vi også i forrige kamp mot AIK. Vi kan rett og slett ikke ta sjangsen på å selge Demidov i sommer og så kjøpe en stopper som skal erstatte han eller evt. bruke Lago som ikke er like god. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. august 2010 Forfatter Del Skrevet 5. august 2010 Vi tjener mer på en seier i CL enn det Sociedad vil gi oss for han, så er enig at han burde holdes på. En annen spiller jeg dessverre fort kan forsvinne om han spiller bra i CL er Lustig. En spiller jeg virkelig ikke vil skal forsvinne. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Rosenborg må rett og slett holde på spillerne sine nå og spesielt hvis de kommer til Champions League. Da må Rosenborg rett og slett vise økonomiske muskler og holde på de spillerne de har. Backene er også uhyre viktig for Rosenborg, så jeg mener at de bør utelukke et salg av Lustig fullstendig Lenke til kommentar
skykake Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Håper eggen blir i rosenborg, bedre trener finner du ikke Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Drar frem denne igjen. Skulle likt å se Yttergård Jenssen og Thomas Drage i drakta. Kara hadde heller ikke gjort meg noe. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Messi Han er digg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå