Sondre K. Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hei, jeg har satt opp et oppsett på en stasjonær PC. Jeg er ennå litt dårlig på dette, så jeg poster oppsette her å håper noen kan se over det om det passer sammen. Så vil jeg gjerne vite deres mening om pcn. Alltids kjekt med tips. Ram/minne Prossessor Hovedkort SkjermKort Kabinet Harddisk Strømforsyning dvd-stasjon Hei, jeg har satt opp et oppsett på en stasjonær PC. Jeg er ennå litt dårlig på dette, så jeg poster oppsette her å håper noen kan se over det om det passer sammen. Så vil jeg gjerne vite deres mening om pcn. Alltids kjekt med tips. Ram/minne Prossessor Hovedkort SkjermKort Kabinet Harddisk Strømforsyning dvd-stasjon Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Nei nei nei! Denne maskinene er utdatert med over 1 år! Hva er budsjettet ditt? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Nei nei, du får da finne en nyere generasjon cpu og hovedkort når du først skal kjøpe noe. Det er ikke sånn ment at det er en dårlig cpu, men det er den gamle serien og den skal du ihvertfall ikke velge på ett nytt system. Du skal ha en i5-760 eller en i7-930 med dertil egnet hovedkort og minne. Du kan jo også vurdere en AMD plattform basert på AM3 sokkel også, de gir mye ytelse for en billig penge i f.eks en AMD Phenom II X6 1055T eller en AMD Phenom II X4 965 Black Edition. Hvis du kikker litt rundt i de andre postene som heter hjelp til kjøp av stasjonær pc så finner du garantert et oppsett vi kan jobbe med. Vi kan jo hjelpe deg med å finne noe også hvis du blir håpløst skremt av tanken på å leite rundt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå