nordin Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hei Jeg kjøpte en Dell Inspiron 15'' 1545 på Lefdal i mai. Selve maskinen fungerer veldig bra, hvis vi ser bort i fra et lite problem som er VELDIG irriterende. Det er nemlig umulig å lade batteriet. Det står "Koblet til, men lader ikke" når jeg holder musa over batteristatusen. Dermed fungerer den bærbare maskinen mer som en stasjonær data, ettersom jeg MÅ ha kabelen i for at den ikke skal skru seg av. Jeg tok med laptopen opp til Lefdal med kvittering og alt tilbehør, og der sier de at dette ofte skjer på Dell-pcer og at vi vil få alt dekket av garantien. Problemet er at de må sende den til Dell med en behandlingstid på 2-3 uker, noe jeg ikke kan tillate meg siden at jeg trenger den 100 % til jobb og studier. Trodde bare det var laderen som måtte byttes ut siden den "pinnen" som er inne i pluggen er brukket, men Lefdals ekspert sa at det IKKE er laderen siden at den faktisk lader (men ikke lader opp). Hva gjør jeg? Jeg har vel ikke rett på en låne-PC mens dette fikses? Er ganske desperat siden jeg verken kan levere inn PCen til reparasjon eller å leve med en ny "stasjonærbærbar" jeg betalte mange tusenlapper for. Setter pris på innspill! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hvis man er så avhengig av å ha datamaskin 24x7 så kjøper man ikke pc hos Lefdal, sånn er det med den saken. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg vil bli svært overrasket viss de bytter hovedkort viss det er en pinne inne i laderen som er knekt, og ikke i maskinen. Jeg har selv flere Dell sertifiseringer og jobbet i InfoCare. Så Lefdals "Ekspert" kan finne på noe annet... Viss jeg har forstått deg riktig that is. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå