-Sevve- Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Hei! Trur dere det er mulig for en 13åring neste sommer å jobbe på en liten coop prix til vasking/pakke inn varer i hyllene? Blir det enklere å spørre siden jeg kjenner alle som jobber der lism? Eller må jeg på større butikk? Hvordan skal jeg gå fram? ringe? mail? personlig? Hva skal jeg si? trenger dere ekstra hjelp i sommer? takk... *Jeg vet det er lenge til* Endret 7. august 2010 av -Sevve- Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Ikke dumt å begynne allerede nå nei. Personlig eller pr telefon er en fin ting. Da får din fremtidige sjef et bedre inntrykk en hva en får ut av en mail. En butikkjobb er vel absolutt en grei jobb for en 13 åring. Om ikke det skulle gå i orden så kan du høre med større bedrifter om å få jobbe på lager. Feks Elkjøp som jeg vet mange har jobba på om sommeren. Hente inn pakker, stable og holde orden. Evt så kan du gå med reklame, selge aviser. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Bare å spørre. Tror det er lettere å få jobb hvis du drar innom ja. Bare spør etter butikksjef og spør om de trenger ekstrahjelp neste sommer. Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 ok hmm.. 13åring på elkjøp å? elsker elektronikk eller, hvor gamle har du hørt? og hva "gjør" man i en lagerjobb? ja takk for svar Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) De jeg kjenner var vell i 16-18 års alderen da de jobba der. Jobba selv på lageret til ASKO. Jobben er simpel og ensformig. Jeg kom om morgenen, tok med meg en palletralle eller truck, og kjørte rundt på paller hele dagen. Når jeg nevnte elkjøp så tenkte jeg mere på lagerjobb der også. Tviler på at du får noe butikkjobb der. Men som du sier, så har du nesten 1 år på deg. Ville ha spurt på slike plasser. Du taper i grunn ikke noe på det om du ikke får jobben. Og du kan se på det som erfaring, for Jobbsøking er aldri lett. Endret 1. august 2010 av Hille Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 ok.. så når/hvor burde jeg starte? småe butikker (coop prix) eller lager jobb på elkjøp/lefdal eller noe..? takk Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Det er vel mest snakk om å ta imot / fylle inn / flytte / hente varer og rydde osv. Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 jaja med det går greit.. bare jeg tjener penger men hvordan skal jeg starte når jeg snakker? lism "jeg lurte på om dere trengte ekstrahjelp neste år" eller hva? takk igjen Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Bare snakk helt vanlig. Først kan du jo si hva du heter, ta han/ho gjerne i handa når du presenterer deg. Så sier du bare at du er på utkikk etter en jobb neste sommer og lurer på om dei trenger noe ekstrahjelp. Er ikke værre en det og smil Endret 2. august 2010 av avalaker Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Bare snakk helt vanlig. Først kan du jo si hva du heter, ta han/ho gjerne i handa når du presenterer deg. Så sier du bare at du er på utkikk etter en jobb neste sommer og lurer på om dei trenger noe ekstrahjelp. Er ikke værre en det og smil ahh ok takk så.. hvor burde jeg begynne? coop prix? elkjøp? andre kjeder som er "kjent" for å ta imot 13 åringer? Endret 2. august 2010 av -Sevve- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå