Gå til innhold

Sommerjobb neste år 13 åring?

Anbefalte innlegg

Hei!

Trur dere det er mulig for en 13åring neste sommer å jobbe på en liten coop prix til vasking/pakke inn varer i hyllene?

Blir det enklere å spørre siden jeg kjenner alle som jobber der lism?

Eller må jeg på større butikk?

Hvordan skal jeg gå fram? ringe? mail? personlig?

Hva skal jeg si? trenger dere ekstra hjelp i sommer?

takk...

*Jeg vet det er lenge til*

Endret av -Sevve-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke dumt å begynne allerede nå nei.

Personlig eller pr telefon er en fin ting. Da får din fremtidige sjef et bedre inntrykk en hva en får ut av en mail.

En butikkjobb er vel absolutt en grei jobb for en 13 åring.

Om ikke det skulle gå i orden så kan du høre med større bedrifter om å få jobbe på lager.

Feks Elkjøp som jeg vet mange har jobba på om sommeren. Hente inn pakker, stable og holde orden.

Evt så kan du gå med reklame, selge aviser.

Lenke til kommentar

De jeg kjenner var vell i 16-18 års alderen da de jobba der.

Jobba selv på lageret til ASKO. Jobben er simpel og ensformig.

Jeg kom om morgenen, tok med meg en palletralle eller truck, og kjørte rundt på paller hele dagen.

Når jeg nevnte elkjøp så tenkte jeg mere på lagerjobb der også. Tviler på at du får noe butikkjobb der.

Men som du sier, så har du nesten 1 år på deg. Ville ha spurt på slike plasser. Du taper i grunn ikke noe på det om du ikke får jobben.

Og du kan se på det som erfaring, for Jobbsøking er aldri lett.

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Bare snakk helt vanlig. Først kan du jo si hva du heter, ta han/ho gjerne i handa når du presenterer deg. Så sier du bare at du er på utkikk etter en jobb neste sommer og lurer på om dei trenger noe ekstrahjelp. Er ikke værre en det :thumbup: og smil ;)

Endret av avalaker
Lenke til kommentar

Bare snakk helt vanlig. Først kan du jo si hva du heter, ta han/ho gjerne i handa når du presenterer deg. Så sier du bare at du er på utkikk etter en jobb neste sommer og lurer på om dei trenger noe ekstrahjelp. Er ikke værre en det :thumbup: og smil ;)

ahh ok takk :)

så.. hvor burde jeg begynne? coop prix? elkjøp? andre kjeder som er "kjent" for å ta imot 13 åringer?

Endret av -Sevve-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...