Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Hei! Jeg har akkurat kjøpt meg en HTC HD Mini. Det var egentlig ganske raskt, jeg visste at HTC var genialt, og jeg bare måtte ha en. Det var to stykk på expert butikken, og så ivrig som jeg var tok jeg den beste av de. Nå som jeg ser etter er det kanskje ikke så gjennomtenkt... Er det kun HTC HD Mini som ikke kan få spotify innstallert? Og hvorfor er det ekstremt lite på marketplace? Er det sånn på alle HTC mobiler? En ting til er hvordan man skrur av 3G, jeg har hørt det sluker massevis av strøm.. Blir meget glad for svar. Endret 1. august 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
gingerviking Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Htc hd mini bruker skjermoppløsningen 320x480, noe som er ganske unikt for en windows mobile telefon. Det forklarer også det dårlig utvalget på marketplace og at spotify ikke virker som den skal. Hvordan slå av 3g veit jeg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 :/ Jaja den funker no greit så er fornøyd uansett Lenke til kommentar
gingerviking Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det er bra. Vurderer en hd mini selv. Lenke til kommentar
knuuud Skrevet 12. mars 2011 Del Skrevet 12. mars 2011 http://www.pocketpc-freeware.net/htc-hd-mini-htc-photon-device-1075/internet-communications-tag/spotify-mobile-windows-mobile-get-17044.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå