mustang74 Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Er det noen som kan anbefale et brenneprogram? Jeg hadde NERO men det funker ikke lenger. Har også testet DivX... Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Med mindre du trenger noen spesielle funksjoner, trenger du i egentlig ikke et brenneprogram. Har klart meg fint i flere år uten. (bruker integrerte til videoredigering og slikt da) Lenke til kommentar
meeg Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Du trenger bare CDburnerXP og imgburn. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Mitt favorittprogram (av de som er gratis) er Infrarecorder. Dette krever ikke engang installasjon på maskinen. Lenke til kommentar
mustang74 Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 Likte Nero Vision jeg (var endel av Nero). Der kunne man lage egne kapitler og sånn når en skulle brenne filmer:) Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Likte Nero Vision jeg (var endel av Nero). Der kunne man lage egne kapitler og sånn når en skulle brenne filmer:) Ok, nei selvfølgelig. Dette er nok ikke ting du får med i gratisprogrammet. Btw: Hva var det som ikke fungerte i Nero? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 IMGbrun på image, dataplate, og litt småting, veldig enkelt og greit. Lenke til kommentar
mustang74 Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 Likte Nero Vision jeg (var endel av Nero). Der kunne man lage egne kapitler og sånn når en skulle brenne filmer:) Ok, nei selvfølgelig. Dette er nok ikke ting du får med i gratisprogrammet. Btw: Hva var det som ikke fungerte i Nero? Vel, hadde kun en trial versjon så den slutta funke Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 CDBurnerXP er gratis og veldig greit å bruke. Har dog kun brukt den til å brenne musikk-CDer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå