Irritertgjest Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hei! Jeg lurer på om det finnes noe forum, debattsider eller lignende hvor utdanning og karriere innenfor felter som økonomi, jus og diverse ingeniør-utdanninger diskuteres? Det virker kanskje fornufsstridig å poste dette i et underforum kalt "Annen utdanning" på norges største diskujonsside. Men finnes det noe litt mer "detaljert", seriøst forum e.l. hvor f.eks nåværende studenter innenfor de nevnte feltene deltar? Et noget vanskelig spørsmål, men jeg håper noen kan hjelpe - om noe sådan skulle eksistere. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 www.jusstudent.com f eks Lenke til kommentar
Irritertgjest Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 www.jusstudent.com f eks Dette liker jeg! Takker! Vet noen om det finnes lignende sider for økonomi? Eller evt. generelt om karriere? Lenke til kommentar
Irritertgjest Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Refresh! Lenke til kommentar
doofhetz Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Her finner du sikkert noe: Min lenke Lenke til kommentar
Irritertgjest Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Takk for svar. Det er et sted jeg eventuelt finner noe av det jeg leter etter, separert i 100 ulike lenker, men bedre enn ingenting. Om andre har noe litt mer konkret, setter jeg stor pris på det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå