fomox Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hallo, Idag var jeg ute å så noen fly med ett fly, fant ut at det var en F-27C Stryker P&P. Han foreslo det som et godt nybegynnerfly (eller, den med litt mindre hastighet, heter vel b?). Tenker på å kjøpe det nå, men jeg har jo ingen anelse av hvordan jeg skal sette sammen handleliste på fly, ettersom jeg ikke finner noen som selger flye i komplette pakker. Så, noen som har en komplett handleliste til meg med batteri, kontroll osv.? Har allerede eid 3 Cessna 172 ett eller annet i forje uke, ingen fungerte, men var morro de to turene det holdt ^^ Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Trenger du en del trening, men mangler tid til å bygge, samt har stramt budsjett er Kyosho minimum flyene ypperlige. De er svært lette, og tåler dermed også mye. Ekstra batterier er bare 100kr stk. Lenke til kommentar
fomox Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 Tja, jeg har myyyye simulator trening, og tror jeg klarer meg med de fleste flyene, tho skal jeg prøve F-27C på simulator imorgen, så får jeg se om jeg virkelig skal kjøpe det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå