dabear Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Hei. Jeg har ca fire-frem timer med opptak fra 50-tallet som jeg og min far har redigert i pinnacle studio. Vi har nå spredd det ut til en 4-5 prosjekter basert på hvor bildene er tatt. Jeg har nå forsøkt å lage et diskbilde av et prosjekt i pinnacle for så å brenne det ut. Når jeg så spiller av denne dvden i dvdspilleren tilknytt TVen, får jeg bare spilt av en liten del av filmen. Avspilling stopper alltid opp etter 3 minutt og 46 sekunder. Hva kan dette skyldes, og hva kan jeg gjøre for å få spilt av hele filmen? Endret 1. august 2010 av dabear Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Har selv hatt store problemer med å lage kompatible dvd'er med Pinnacle. Løsningen min er å lage ett og ett kapittel i Pinnacle, for så å lage dvd med f.eks Moviemaker. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Takker så mye. Det endte meg at jeg lagde ei mpeg-fil i Pinnacle. Deretter brukte jeg windows live movie maker til å bruke denne mpegfila til å brenne ut på dvd. Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Takker så mye. Det endte meg at jeg lagde ei mpeg-fil i Pinnacle. Deretter brukte jeg windows live movie maker til å bruke denne mpegfila til å brenne ut på dvd. Ble dvd'en mer kompatibel med dine spillere? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Jeg kjørte igjennom den aktuelle DVDen for familien nå, og det gikk uten problemer. Nå er det bare å gjøre dette fem ganger til, slik at jeg får totalt 6 forskjellige dvder(forskjellig innhold). det funker iallefall på pc og tvens dvdspiller, skal teste noen flere etterhvert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå