olegunnaro Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Bruker: Ole_Gunnar Deltakernivå: Kandidat Utstyr: iPhone 4 med diverse apps - satser på én app per uke, og det blir da også tema (tror jeg ). Kan hende jeg kapitulerer og bruker 5Den en av ukene. Tema: Uke 1 (1-8) - iPhone 4/Camera+ Uke 2 (9-15) - iPhone 4/Autostitch Uke 3 (16-23) - Uke 4 (24-31) - 1. august Fikk telefonen i dag, og er midt i familieselskap så ble raskt og enkelt. Camera+ med cross process-filter og vignetering. Endret 9. august 2010 av Ole_Gunnar 1 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Cross prosessing of clothesline snapshot = instant hipster art. Lyset er genialt her da... Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 Digga lyset, og heldigvis var blitsen kraftig nok til at iallefall noe av forgrunnen ble eksponert rett. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 2. august S/H-konvertering (preset ved navn Ansel Adams av alle ting) og crop i Camera+. Digger forøvrig Flickr-appen til iPhone. Finfin å både utforske og laste opp bilder med. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 3. august Lys fra lampa som skimtes til høyre (ser i ettertid at jeg burde ha komponert/croppa den bort, but meh) og innebygd blits, to omganger i Camera+, først med Fashion-preset så med ren S/H-preset + hvit ramme. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 (endret) 4. august Camera+ med Cross Process-filter i dag også. Begynte å regne, så var lite gira på å gå ut og ta bilder, så stakk telefonen ut vinduet og tok bilder av et tre i hagen. Endret 4. august 2010 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Fyrste og siste blir litt vel, som Anew sa, hipstershit. Hadde vore gøy å prøvd landskap med ein slik. Portrettet var bra. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Takk. Jeg liker hipstershit, klisjé, I know (iallefall etter Hipsmatic til iPhone kom...), but I like it. Hadde planlagt å prøve meg på et lite landskapsbilde, er ganske fint kulturlandskap her i Buvika (i Sør-Trøndelag), men har ikke vært tid til det enda. Får se om jeg ikke tar meg en tur uti øyene når jeg kommer hjem til Mo i Rana. Mye fint der. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Har vært litt dårlig med tid til å sitte på forums, men her kommer bilder for 5., 6. og 7. iallefall. 5. august Tatt på Værnes, "So Emo"-preset og crop i Camera+. 6. august "Faded"-preset, crop og svart ramme i Camera+ 7. august "Ansel Adams"-preset og crop i Camera+ Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 8. august Ansel Adams-preset og crop i Camera+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå